close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דחוף עזרה

הרב יניב חניא  כה אב, תשסז  09/08/2007

.......................

שאלה:

ב"ה                אבקש למחוק את פרטים
שלום שמי...  מזה 6 שנים אני בקשר עם... בתחילה הוא היה קשה ונפרדנו הרבה אך עתה ישנה אהבה גדולה שהוא מעוניין בזוגיות רצינית הוריי מאיימים לנדות אותי אציין שהוא ג+2 ואילו אני רווקה למרות הקושי שבקשר אני מרגישה שנשמתי נמשכת אליו ורוצה לתקנו. האם צריכה אני להמשיך בקשר זה או לנתקו לחלוטין?תודה

תשובה:

למרות שאינני מכיר אותך ואת חברך בכלל, ואני צריך עוד פרטים כדי לענות לעומק, הרי שאני חייב לציין שנראה לי שיש כאן קשר לא בריא.

קשה מאוד לבחורה רווקה ליצור קשר עם בחור גרוש, ועוד עם ילדים. אני לא קובע חד משמעית שזה לא יעבוד, אבל זה דבר מאוד מאוד קשה, כמעט בלתי אפשרי.

אם תסתכלי בתשובות אחרות שלי באתר תראי שאני מאוד מעריך את הדעה של ההורים במקרים כאלה והעובדה שהוריך מתנגדים לקשר גם היא מלמדת שזה לא בריא.

אני ממש לא חושב שאת צריכה את זה... אי אפשר לבנות קשר על סמך ההנחה שאת "תתקני" אותו, את צריכה לחשוב שאת מתחתנת עם הבחור כמו שהוא עכשיו, הוא לא ישתנה... האם זה שווה לך? האם כך את רוצה לחיות?

גם עניין תאריכי הלידה שלכם לא נראה לי טוב, את צעירה בהרבה, זה נראה ממש לא שייך. ההמלצה שלי היא לנתק את הקשר, עם כל הכאב. הוא ימצא לו בעז"ה מישהי שתתאים לו יותר ואת תתחתני עם רווק כמוך, לאורך ימים ושנים.