close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המשך מדף קודם.

הרב יניב חניא  כ אלול, תשסט  09/09/2009

.......................

שאלה:

מתפללת הרבה.יותר חסידית. אני מתביישת שאני בכלל כותבת על הנושא.אך זה שנים.ולמה בכלל אני כותבת לרב וכאן.כי אני יודעת את האמת אך רוצה לשמוע שרב אומר לי את זה כדי להפסיק לדוש אחת ולתמיד בנושא.ואני אומרת לו אם כל הלב והערצה אליו.זה א יקרה בחיים.לא אצל הגויים ולא אצל החילונים קורה על אחת כמה וכמה לא אצל יהודים או חרדים.אני חרדית הוא מזרחי.וזה לא מוסרי באף מקום.הייתי חייבת את זה לעצמי שוב לשמוע ממך כי אני אחת שאם שאלתי ואמרו לי חייבת לבצע.ולהתחזק ולומר שזהו.לא לשוחח יותר על הנושא. האמת שבגלל שהוא דיבר שנים זה חפר בי וזה נהיה רקה לי.בכל מקרה לא בלי קידושין.אצלי אין מצב בעולם.לכן אני לא מתראה איתו באף מקום מחשש לחטא.שבטוח שיקרה.בכל מקרה הוא אדם מקסים  ובגלל אהבתו זהומאמינה שזה אמיתי  לא מפחיד אותו לחטוא בזה.אותי הכל מפחיד.אפילו מהצל של עצמי. תודה על היחס על התשובה למרות שזה תפקידך.רציתי להכנס בשם אחר כדי לא להחשב ולשנות הכל.אך אני אדם אמיתי לא מסוגלת לשקר וידעתי שתכיר אותי.וויתרתי.כי ידעתי שזה אנוניתי ואין מצב לפרסום. מאמינה לא רק בה'.אלא ברבנים.לפעמים אני נכנסת לשורש לקרוא את שאנשים כותבים הייתי אומרת הרבה תמימים וצדיקים ואכפתים מכל דבר כל הכבוד להם וישר כח.זה נותן להתחזק תודה.פרח זהו שמי שאמיתי

תשובה:

את לא צריכה להתבייש לשאול שוב, זה לגטימי לגמרי, גם אני נופל בדברים, מתרומם, חושב שיצאתי מזה ואז נופל שוב ושוב. חלק גדול מהאנשים זה ככה. בכל מקרה, עדיף לשמור על האמת ולכתוב שזה את וכדומה, זה הכי נקי ככה... אחרי שעושים את זה, מותר לשאול אפילו אלף פעמים ולהתחזק.
אני ממש מרגיש את הכאב שלך ואת הרצון שלך להתקדם מהמצב הזה, האם אין בכלל מצב שתמצאי מישהו פנוי (גרוש, רווק, אלמן) להתחתן איתו?