close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זוגיות עם גבר

הרב יניב חניא  כו חשוון, תשעה  19/11/2014

.......................

שאלה:

היי הרב אני נער שנימשך רק לגברים... אבל בכל זאת שומר שבת והכל. נופל לפחות פעם בשבוע באוננות עם עצמי בחדר חדרים. היום גיליתי שזה לא רק המאבק שלי . אלא גם של בחורים מתחזקים כמוני. יש לי חבר טוב בילדות שהוא בעצמו "דתי" לפעמים אנחנו מתקלחים ביחד בדירה. אנחנו לא מקיימים יחסים " מלאים " חדירה אנאלית וכל זה... אבל נוגעים זה בזה.. וכדומה... זה נחשב משכב זכר? לגבי הוצאת זרע לבטלה אנחנו מודעים לזה זה לא המלחמה רק שלנו אלא של כולם. אבל בכל זאת מעדיפים ליפול אחד עם השני מכיוון ששנינו נופלים בחדרי חדרים חח תודה על התשובה.

תשובה:

טוב, כפי שאתה כבר יודע, היחס להומוסקסואליות ביהדות הוא של איסור מוחלט. זה אסור וזה בעייתי וזה נחשב לחטא חמור וצריך למצוא דרך להתמודד עם זה ולנצח את זה. בעניין הזה יש ליהדות מחלוקת גדולה מאוד ורחבה מאוד עם אורח החיים המודרני ועם תרבות המערב. כך שלמרות הקושי הנורא שלך, והמאבק התמידי, אתה בעיקר צריך למצוא דרך להשתחרר ולהתמודד עם זה.
זה נכון שזה מאבק של רבים, אולם לעניות דעתי לא כל כך רבים כמו שחושבים, האחוזים עצמם נמוכים ובכלל, לכל בחור דתי ולבחורה דתייה יש מאבקים בלתי פוסקים בתחום של התמודדות עם עריות, בכל מקום ובכל זמן.
לגבי עצם העניין- האיסור ביהדות הוא על יחסים מלאים, כמובן, וזה מה שנחשב לחטא חמור. אולם גם הוצאת זרע לבטלה זה חטא לא פשוט שצריך להתמודד איתו (גם כאלה שנשמכים לגברים וגם כאלה שנמשכים לנשים), אז כמובן שאם הברירה היא שז"ל או יחסים עדיף שז"ל, אולם הברירה צריכה להיות הנצחון, לאט לאט ובהתקדמות אמיתית שלב אחרי שלב.

אני סבור שהיחסים שלך עם החבר הם יותר בעייתים. כי ברגע שעוד אחד מצטרף זה שובר איזה שהוא מחסום. אינו דומה מי שנופל עמוק לבד, בסתר, ועם בושה, למי שנופל עם עוד מישהו ועוד מישהו שותף, זה מקהה את הרגש ואת ההתמודדות... לכן אני חושב שאת זה צריך להפסיק גם אם אין שם ממש "חדירה". זה לא יכול להוביל לשום דבר טוב, ממש לא.

לכן, עם כל הקושי הנורא והאיום שיש בזה, אתה צריך להתמודד. אולי אתה צריך עזרה מבחוץ (יש כל מיני גופים שמתמחים בעזרה כזו), ואם זה לא כל כך חמור, אולי אתה יכול לבד (אני מבין שיש רמות של נטיה לאותו מין, יש כאלה שממש קשה להם ויש שיותר קל), אבל זה חייב להיות היעד הראשון שלך להתמודדות בדרך ליהדות אמיתית.

בהצלחה!
תשובות נוספות בנושא-
בקשר לתשובה שהרב כתב לי
0546702323

בין השעות 17:00 ל18:00 ואחר כך החל מהשעה שמונה וחצי אני בדרך כלל לבד. אנא מחל
המשך שאלה בינו לבינה
אם מדובר בבעיה שקוראת תמיד, במשך תקופה ארוכה, צריך אפילו טיפול רפואי.
אם מדובר במישהו מקרי שקור
בינו לבינה
אם ממש יוצא זרע באופן קבוע, ממש פליטה, זו בעיה שצריך לטפל בה, זה אל אמור לקרות באופן קבוע. זה יקרא ד
שז"ל
האמת היא שאני לא מכיר אף פוסק שמתיר כזה דבר באופן מוחלט.
מין אוראלי
אני לא ממש מבין את השאלה, אם הזרע נשפך, איך קשורה לכך הנשיקה?
בכל מקרה, אני סבור וכתבתי זאת פעמ
בהמשך לשאלה הקודמת.

טוב, זו כמובן שאלה קשה מאוד, ועדיין קשה לי לענות עליה בגלל חוסר הפרטים, אבל אני אנסהלקבוע כמה קוו