close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צעצוע מין

הרב יניב חניא  יב אייר, תשעט  17/05/2019

.......................

שאלה:

שלום לרב! אני בחור שמור ושומר על עצמי מבחינה בריאותית. מה גם שלא מתקרב לנשים וכו... יש לי ייצר מין חזק אבל אני מפחד ממחלות מדבקות וכו... עשיתי בדיקת מחלות וברוך השם אין לי מחלות מדבקות ומסכנות כולל אידס שלא נדע. אני לא מוכן להתחתן בכלל עם בחורה שלא תראה לי שהיא בריאה כמוני ולא מוכן להכנס למיטה חולה. אני מאונן פעם בשבוע ורציתי לדעת אם מותר לי לעשות עם צעצוע מין שמאוד נעים לי איתו... ככה יש לי סיפוק וגם אין כאב ראש וכו... בכל מה שקשור למחויבות כלפי אישה. מה גם שנודע לי שרוב החרדים/ דתיים הלא נשואים באיזשהו שלב 90 אחוז אחוז לפי מה שאני מבין מאוננים מידי פעם עם היד. ( לכאורה עם היד כואב לי) ולכן החלטתי להביא צעצוע בשביל הפורקן המיני . זה אפשרי במקום לעשות ביד? אני מבין את החומרה בזרע לבטלה כמו כל הדתיים אבל אין מה לעשות ברגע שהייצר מתגבר והגוף מבקש להוציא את הפסולת אני נותן לו בכיף. אגב מתי שאני לא נותן לו זה הופך להיות טירוף עד כדי כך שזה לא נעים להיות ליד אנשים כי כל הזמן אתה מפנטז על לעשות. פעם אחת ניסיתי לדחות חודש ימים... ומה שקרה זה שיש לי זרע לבד. מצד שני כל החודש הזה הייתי בחרדות. כי זה קשה לדחות את הזיקפה הזו... כל בוקר אני קם עם זיקפה מאז גיל 14. איך מבטלים את זיקפת הבוקר???? ובכלל איך שוחטים את הייצר? בנתיים ככל שאני לומד תורה יותר הייצר גדל יותר. לכן אני שואל איך שוחטים אותו? ואז לא אצטרך להוציא זרע. אגב אם אתה נשוי אני מניח שגם אתה התמודדת עם זרע לבטלה . כי רק יחידי סגולה לא מוציאים מעולם. להתייחסותך.

תשובה:

לגבי עצם השאלה של שז"ל והאם אפשר להתמודד או לא, זו שאלה עמוקה ורחבה שאולי פחות שייכת עכשיו, כי אתה אומר שאתה לא מתמודד עם זה כרגע. 
לגבי העניין של צעצוע, זה נשמע לי נורא ואיום. צעצוע זה כבר ל"שדרג" את היצר. מילא אם אדם אומר לך שהוא לא יכול להתמודד. ואכן רבים קשה להם עם זה מאוד, אבל לשדרג את החטא על ידי צעצוע כבר נשמע לי שגעון. מלבד הבעיה הפסיכולוגית שיש בזה, לנסות למצוא תחליף לגוף אמיתי בצעצוע.. זה כאילו לומר- אני לא רק אוכל לא כשר, אלא לועס את העצם... 
תשובות נוספות בנושא-
ציורים פורנו 2
א. אני תמיד חושב שעדיף שהפליטה תהיה בתנוחה הרגילה, אולם זה מותר גם "בתנוחות".
ב. זה לא ענין ש
אמצעי מניעה
א) אני לא בטוח שההתקן מירנה הוא זה שגורם לדימומים של אשתך, הוא אכן גורם לעיתים להכתמות, אבל נדמה לי
קונדום מפלסטיק
במקרים שיש צורך, כמו למשל לצורך בדיקת זרע, מתירים להשתמש בקונדום עם חור.
אם אין צורך, זו בעיה.
ביאה דרך איברים
כפי שכתבתי כמה פעמים בעבר בעניין הזה, יש כאן שני עניינים. הענין של היתר ביאה דרך איברים ובעניין של ה
פליטה מדי פעם בפה
אני סבור שלא, לדעתי הפליטה עצמה צריכה להיות באותו מקום.
אלא אם כן יש סיבות רפואיות, אם לא, אז
מין אוראלי וגמירה בפה
כפי שאתה יודע, לגבי ה"הסבר המלא" יש אין ספור תשובות שלי באתר לגבי זה, מכל הכיוונים והגוונים, כך שנ