close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אישית מאוד

הרב יניב חניא  ה חשוון, תשפא  23/10/2020

.......................

שאלה:

שלום וברכה יש לי שאלה אישית וקצת מביכה וריציתי להתייעץ על כך עם הרב אני חרדי ונשוי כבר 10 שנים ב"ה עם ילדים ואשה מקסימה אנחנו נהנים מאוד ביחד במיטה ומגיעים לחוויות עוצמתיות הדדיות אבל יש דבר אחד בינינו אני מאוד מאוד מאוד להוט לבוא עליה מאחורה מה שנקרא שלא כדרכה פעם אחת לפני כמה שנים ניסינו לעשות את זה וזה לא הלך היה לה מאוד כואב... והיא גם אמרה שהיא הרגישה את ההזרעה כמו חוקן מאז אחרי שעבר תקופה ארוכה ניסיתי כמה פעמים לדבר איתה על זה שזה מאוד חשוב לי ואני רוצה רק פעם בתקופה ולא משהו קבוע אבל היא בשלה שזה מאוד כואב לה והיא בכלל לא מבינה מה הצורך שלי ובכלל זה מקום מטונף ורק המחשבה שאני חודר לשם מגעיל אותה וכו' וכו' אבל אני ממש מרגיש שאני חייב את זה ולצערי אני הרבה פעמים נכשל בגלל זה בהרהורים על נשים אחרות שכביכול יסכימו לי שם אני ממש מתבייש לספר את זה לפעמים אפילו אני כאילו בדווקא מהרהר בנשים אחרות על חדירה באותו מקום (מאחורה) רק כדי 'לבגוד' באשתי כביכול ולהראות לה שאם היא לא תאפשר לי אני כבר יסתדר הכל כמובן רק בדמיון ולה אני לא אומר כלום אני מאוד אוהב אותה ובאמת אכפת לי עליה ואני לא רוצה שיכאב לה אבל אני מרגיש שיש לי איזה סטיה עם הדבר הזה אשמח לעצתך מהנסיון הרב שלך

תשובה:

כמה דברים בענין-

1) חכמים מחשיבים ביאה מאחורה כביאה לכל דבר (לרוב בדעות אפילו לאובדן בתולים וכדומה...), כך שזה ככל הנראה משהו שמקובל ובעצם התאווה לו עם אשתך, אין בו בעיה של ממש.
2) מצד שני, די ברור שהתאווה הממש מרובה שלך לשם היא תוצאה של החיים המודרנים, עם הסרטים וכו'.. וד"ל. כך שמאוד יתכן שאם הייתם חיים בתקופה אחרת, פחות "מומחזת", לא היתה לך בעיה גדולה כל כך עם זה.
3) כמובן שקיום יחסים בתורה כזו, או בכל צורה אחרת, ללא הסכמה מליאה של האישה, זה לא שייך, כך ש"הפתרון" היחיד, הוא לשכנע אותה, אין כל דרך אחרת, ואם היא לא רוצה, היא לא רוצה.
4) מנסיוני, הרבה נשים שמאוד נרתעו מזה בתחילה, בסופו של דבר די נהנו מזה... כשזה נעשה ברצון, כך שאשתך יכולה להבין שאולי לא מדובר במשהו שהוא כל כך נורא, אחרי שמתרגלים... בהחלט יש מקום מצידך לוותר על "ההזרעה", ואולי רק לעשות קצת חדירה ואחר כך להפסיק... לשטוף טוב את האיבר שלך (כדי לא לזהם) ואז לעבור לתנוחה הרגילה (זה מאוד חשוב, הזיהוים יכול לעבור בקלות קדימה... ולעשות צרות).
5) כמובן שהדמיון של נשים אחרות, גם אם למטרות "ענישה" של אשתך, זה דבר לא טוב ולא בריא, ולא נכון הלכתית ולכן צריך להתגבר עליו ולמנוע אותו אותו... זה פשוט לא שייך.
6) אני מציע שתציע לאשתך לעשות את זה לאט לאט. בתחילה אולי רק בהתחכחות בלבד באיזור, ואז אולי להכניס רק את הראש של האיבר וכדומה... אם היא תרגיש שזה מתאים לה ונח לה, אז בסדר. ואם לא, תצטרך לוותר על זה. אבל מאוד יתכן שאם זה לאט לאט ובנקיות מצידך (שטיפה אחר כך וחומר סיכוך), זה יהיה לה קל יותר... 
תשובות נוספות בנושא-
יחסים באור
אני לא יודע אם יש מתירים ב"אופן קבוע", אבל הכל מתחיל ממקום אחר, יש את דברי רבי יוחנן בן דהבאי שגמר
מצות עונה
מותר לבעל להכניס אצבע לאותו מקום... זה חלק מהיחסים התקינים.

לגבי השאלה השניה- זו שאלה מאו
צניעות
שלום וברכה,

א. להתקלח ביחד כשמתכוונים ליחסי אישות, מותר בהחלט. כשלא מתכוונים זה קצת תלוי
בינו לבינה...
לא צריך להרגיש נבוכה בגלל עצם השאלות. הן לחלוטין לגיטימיות. אולי הניסוחים קצת חדים... אבל אני רגיל.
המשך על שאלה קודמת
שלום וברכה,

הקושי הזה מוכר, כמובן. אם כי ממש נפילות אצל בני זוג חרדים, זה יחסית נדיר. כאן
תפקוד מיני לגבר
לדעתי הוא לא מצריך לפרט, כל אחד ואחת יודעים שזה כך וזה תלוי גיל. גם אצל הנשים וגם אצל הגברים.