close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אתר טיולים חדש המותאם לציבור הדתי!

מערכת שורשג אדר ב, תשסח10/03/2008

אתר טיולים חדש, המותאם במלואו לציבור הדתי (מבית אתר "צופר") עולה לאוויר. אתר מושקע, מפותח עם מידע על אתרי טיולים, מקומות נופש, אוכל ועוד.

מי לא אוהב לטייל בארץ ישראל, להתבשם מנופיה הקסומים, לשאת תפילה ותחינה בקברי הצדיקים הטמונים באדמתה הקדושה, לבקר באחד המקומות הקדושים.

גם עכשיו כאשר אנחנו עדיין בגלות וארץ הקודש טרם שבה לתפארתה ויופייה הקודם - כפי שיקרה כאשר יגיע משיח צדקנו במהרה בימינו – שואבים המטיילים בה שפע הנאה ומרגוע לנפש, כאשר הם מטיילים בדרכיה ושביליה.

אשר על כן, באנו היום להמליץ לקוראינו על אתר משובח ויפהפה, המביא למעיין בו שפע של הצעות לטיולים בטבע, הסברים כיצד להגיע לקברי צדיקים, מאמרים על החי והצומח בארץ הקדושה,
ומבחר אטרקציות מהנות.

שם האתר SYT

מומלץ לכל אחד לשוטט באתר לפני שיוצאים לשוט ולטייל בארץ ישראל. למעיין בו מזומנים שפע של מידע מגוון, הכול חינם אין כסף.

באתר מצויים:
369 אתרי טיולים.
253 קברי צדיקים ומקומות קדושים.
111 אטרקציות.
67 מאמרים על החי והצומח.

האתר מספק למטייל את כל צרכיו, ע"י זמינותו למפרסמים שונים מענפי התיירות המגוונים. המטייל יכול למצוא אפוא באתר, בצורה נגישה וזמינה, את כל מאוויו הדרושים כדי להעניק לו חווית תיירות כרצונו, המתאימה לכיסו ולדרישותיו. בין היתר, מתפרסם באתר מידע על:

  • צימרים.
  • בתי מלון.
  • מסעדות.
  • עסקי תיירות.
מסלולי טיול

לדוגמא, אם חשקה נפשכם לטייל במבצר הרודיון: 
 
 

מיד בתחילה, יינתן למעיין, בצורת טבלה קצרה, המידע הבסיסי: נקודת ההתחלה, נקודת הסיום, רמת קושי, האם מתאים לילדים, אורך המסלול.

אח"כ יופיע המידע המפורט, בצורה מסודרת וקלה לקורא לעקוב, בלי צורך להסתבך בשיטוט מיותר.
פריט המידע הראשון הוא: איך מגיעים?

האתר מספק מידע מדויק כיצד להגיע לנקודת ההתחלה, שיחסוך מן המטייל עיכובים מיותרים בכבישים. כמו כן מצוין האם הכניסה היא בתשלום והאם יש מגרש חניה מסודר.

פריט המידע הבא, הוא: הערות

"האתר נמצא סמוך לגבול עם הרשות הפלסטינית, רצוי לערוך ביקור במקום עם קבוצה מאורגנת ובלווי מאבטח וחובש המצויד בערכת עזרה ראשונה".

המעיין באתר ימשיך לגלול מטה להגיע לפריט המידע העיקרי: על המקום

כאן – מאחר ומדובר במקרה ספציפי זה באתר ארכיאולוגי - יינתן מידע מפורט ומדויק על הרקע ההיסטורי של האתר, כדי להכין את המטייל לדעת מה יראה בביקורו.

בהמשך ימצא המעיין מידע על שירותים במקום ועל שעות הפעילות.


למטייל היהודי חשוב ביותר כמובן המדור של:

מקומות קדושים

רוצים לשפוך את שיחכם בקברי צדיקים? נמצאים בטבריה, רוצים לבקר בקבר הרמח"ל, אבל אינכם יודעים כיצד להגיע?

 
 
צריך רק להקליד "רמח"ל" בתיבת "חפש באתר", המצויה במקום בולט לעין, והנה:

"מן הכניסה לטבריה, מכביש 90 מגיעים לרח´ אלחדף, פונים ימינה לרח´ אוהל יעקב, שמאלה לרח´ נייברג, שוב שמאלה לרח´ שמעון דהאן, ימינה ומיד שמאלה לרח´ חשמונאים, שמאלה לרח´ טרומפלדור, ימינה לרח´ הגבורה ובסוף הרחוב - קבר הרמח"ל".

תבקשו שם רחמים גם על כל עם ישראל, שנוכל לטייל בכל מקום בלי הגבלה, בלי הצורך לחשב איפה אסור לטייל, בגלל "ונשמרתם מאד לנפשותיכם".

עכשיו, כאשר אנחנו מטיילים, בסיוע האתר הנפלא הזה, אנו רוצים גם לדעת משהו על החי והצומח המתגלה לעינינו. לצורך כך מספק האתר את המדור על:

החי והצומח

לדוגמא, כמעט בכל מקום בארץ אליו נגיע ניתקל בשיח האזוב. מהו שיח זה? שוב, הקלדת מילה אחת והקלקה אחת ומיד נקבל שלל תמונות נפלאות.

בליווי הסבר קצר וממצה:
"האזוב הינו שיח נמוך וריחני, הנפוץ כמעט בכל חלקי הארץ כצמח סלעים. גבעולי האזוב מעוצים ועליו משתנים על פי עונות השנה. לאזוב סגולות רפואיות רבות שמקורן בשמנים האתריים שבעליו. שמנים אלו משמשים כתרופה נגד הצטננות, מבהירי זיכרון, משפרי יכולת מחשבתית ומשכחי צירי לידה. האזוב מקובל כתבלין בסיסי בעולם הערבי, ולפיכך מוכרז כצמח האסור בקטיפה בקנה מידה מסחרי. כיום מגדלים את האזוב לצרכי מסחר כגידול חקלאי לכל דבר."

כל טיול אינו מושלם אם לא יגוון בחוויה יחודית. לשם כך, יפנה מתכנן הטיול למדור באתר הנקרא:

אטרקציות

נמצאים בצפון, ורוצים לגוון את הטיול עם איזו אטרקציה שלא תמיד יודעים על קיומה? האתר ילמד אתכם איך לעשות זאת. למשל, אם אתם באזור כרמיאל, יעניין אתכם לדעת שיש מקום שנקרא פארק הסלעים ובו צורות מגוונות ונדירות של סלעים.

במקום בולט לעין, יספק האתר מיד את המידע החיוני הראשוני אודות:
מיקום כללי, הכניסה בחינם, תמצאו שם שולחנות פיקניק ומנגל, מצפה נוף, נגיש לנכים, משך הטיול, דרגת הקושי וכיו"ב.

וכמובן: איך מגיעים, מהן שעות הפעילות, האם יש או אין במקום שרותים.

כדי להפיק את מלוא ההנאה מן הטיול, אנו צריכים כמובן להיות מצוידים במידע על מגוון האפשרויות בכל אתר ואתר, של תחומים שונים הקשורים לתיירות. כדי לספק את המידע הזה, מפרסם האתר שלנו שפע פרסומים של בתי עסק מגוונים שלשירותיהם נצרך המטייל.

צימרים

החלטנו שאת הלילה נעביר, למשל, בגליל המערבי. אין בעיה. כך פותחים בעלי צימר באזור את תיאור הצימר שלהם, הנקרא:

"חלום בגליל"

"בואו להתעורר אל חלום אמיתי.. "חלום בגליל": בקתות עץ מפוארות, מפנקות ומרווחות במושב גורן שבמרומי הגליל המערבי.

משפחת כהן, מוטי ורותי מזמינים אתכם: זוגות רומנטיים ומשפחות המחפשות דרך לחוות שלווה ברמה אחרת, בשקט ובשלווה הגלילית, אל מושב גורן! מושב שקט ונעים, ירוק ופסטורלי, הממוקם בלב האטרקציות שמציע הגליל המערבי כגון: טיולי ג´יפים, טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים ועוד.

בחלום בגליל ממתינות לכם ארבע בקתות מדהימות ביופיין המשקיפות לנוף קסום, משכר ובלתי נגמר...
הבקתות המשפחתיות מאובזרות ברמה גבוהה וכוללות ג´קוזי מלבני וגדול, פינת ישיבה, פינת אוכל, מטבחון, חדר שינה מרווח, קומת גלריה לילדים, מערכת קולנוע ביתית וטלוויזיה בלוויין עם כל הערוצים פתוחים במיוחד בשבילכם על מנת להפוך את האירוח למושלם".

בעלי הצימר יספקו לגולש קישורית לצימר, בליווי כל האינפורמציה הנדרשת על מיקום הצימר, כיצד הוא בנוי ומה האביזרים שהוא מספק, כדי שבסיומו של יום נוכל לדעת בדיוק מה מצפה לנו בלינת הלילה. וצילומים שלו כמובן.

מי שמעדיף לאכול גם במסעדה, בנוסף לבישול פרטי בצימר, יציץ לפני צאתו לטיול באתר במדור:

מסעדות

אם למשל החלטנו לצאת דרומה, וחשקה נפשנו בארוחה בשרית באילת, נלמד לדעת באתר שבעיר זו ממתינה לנו מסעדת הללויה מהדרין חלק, שבעליה מפרסם אודותיה באתר את הנתונים הבאים:
"מסעדת הללויה האילתית נוסדה בשנת 1978 עם זכייתה של גלי עטרי בשיר "הללויה" בארוויזיון . מסעדת הללויה מגישה שני תפריטים שונים - מזרחי וסיני - והינה המסעדה היחידה באילת שהינה כשרה למהדרין בשרי (קיים משגיח במקום). המסעדה מספקת ארוחות מהדרין גלאט לכל בתי המלון בעיר באופן יומיומי וכן, ארוחות לשבת (כולל פלטה לשבת)".

אז אם חשקה נפשכם לצאת לטיול, כניסה לאתר SYT הוא הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני שאורזים את הציוד ומתניעים את הרכב. להתראות, וטיול נעים.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה