close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צבע אדום- תושבי שדירות מספרים על ניסים

מערכת שורשי אדר ב, תשסח17/03/2008

"המטה לביטחון שדירות" בשיתוף עם גופים נוספים, הוציאו לאור ספר חדש, "צבע אדום, תושבי שדירות מספרים על ניסים". הספר, המזכיר ספר קודם שהוציא הרב שמואל אליהו על ניסי מלחמת לבנון השניה, מגולל עשרות ומאות סיפורים של ניסים בשדירות המופצצת.

"המטה לביטחון שדירות" בשיתוף עם גופים נוספים, הוציאו לאור ספר חדש, "צבע אדום, תושבי שדירות מספרים על ניסים". הספר, המזכיר ספר קודם שהוציא הרב שמואל אליהו על ניסי מלחמת לבנון השניה, מגולל עשרות ומאות סיפורים של ניסים בשדירות המופצצת.

וכך הם כותבים בהקדמה לספר-
בשבע השנים האחרונות נורו על שדרות וסביבותיה שבעת אלפים טילי קסאם, חלק פרימיטיביים וחלק משוכללים. חלק מכוונים היטב וחלק שנורו סתם. חלק פגעו בבתים וחלק בשדות. שבעת אלפים טילי קסאם זה מספר עצום. כמה בתים כבר יש בשדרות?
זה לא פשוט לחיות בצל קסאמים.
חיים בסיכון. חיים במתח. בכל רגע אינך יודע האם ייפול קסאם? איפה הוא ינחת? האם הוא יפגע בך או בקרוב משפחתך? האם הוא יפגע בגן ילדים או בבית ספר? גם בימים שלא נופל בהם שום קסאם אנחנו לא בשלווה. לא המבוגרים ולא הילדים. לא ביום ולא בלילה. לא באוכל ולא במקלחת. אפילו בעת משחק אנו קשובים להתרעה על צֶבַע אָדֹם.
ממשלת ישראל משותקת. זה לא שהיא לא עושה פעולות. היא שולחת את צה"ל לפעולות נקודתיות מידי פעם. מחסלת בכיר כזה או אחר, אבל לא מגיעה לידי הכרעה. זה לא שאין אפשרות. פשוט לא עושים מה שכל מדינה אחרת הייתה עושה.
זה לא פשוט לחיות בתחושה שהממשלה מזניחה אותך. כל מדינה אחרת הייתה ממגרת את הרוצחים הללו ביום אחד. הממשלה לא עושה זאת. מזלזלת בנו בחסות מערכת המשפט. אפילו "מיגון" שהוא המינימום הבסיסי לא ניתן לנו שבע שנים!!
זה לא פשוט לחיות בתחושה שהחיים שלך לא באמת שווים אצל מקבלי ההחלטות, כל מדינה שהיו מפגיזים עיר שלה שנים על שנים הייתה מפגיזה חזרה. מפגיזה ויורה עוד ועוד עד שאלה שבצד השני יבינו ש"דם - זה לא משחק". מה יותר פשוט מזה?
מה שמחזיק אותנו כאן היא התחושה שיש מישהו מלמעלה ששומר עלינו. זו לא תחושה של דתיים בלבד, זו תחושה של כולנו. חיים פה בניסים כל רגע ורגע. כל כך הרבה סיפורים פלאיים מסופרים פה על הדרך שבה אנחנו חיים, על כל זה נספר לכם בספר הזה.
אנו מקווים שממשלת ישראל לא סומכת על הניסים הללו. אנו קוראים להם: "אל תסמכו על הנס".


לפרטים נוספים ורכישת הספר
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה