close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנת יום הולדת למדינה

איתמר ליברמןא אייר, תשסח06/05/2008

אז נכון שזו לא מציאה כל כך גדולה, אבל אני חושב שזו מתנה איכותית מספיק. אני מניח שיש לך מתנות דומות, עם קצת שינויים פה ושם, עם יתרונות שעולים על אלו שאני מציע, אבל מבחינתי זה הצעד הכי טוב שיכולתי לעשות למענך.

למדינתי היקרה,

את כבר בת ששים בלי עין הרע. מי היה מאמין שתגיעי לאן שתגיעי, באמת מגיע לך צל"ש. טוב, למען האמת בשנים האחרונות את קצת בירידה. בכל מקרה, אני מאחל לך עד מאה ועשרים. אופס. עד בלי סוף, עד שיבוא המשיח. לצערנו, בעידן של ימינו יש כאלו, שהם גם שכנים די קרובים, שהיו שמחים לאחל לך רק עד מאה ועשרים ולא יותר.

בגלל שאני מכיר אותך טוב ואת אותי אני מרשה לעצמי לומר שלאחרונה אני חש שאת מזדקנת עם השנים. יותר קמטים, פחות זוכרת דברים, וכן, אל תכעסי- אין לך את הכוח שהיה לך פעם. אולי זה סימפטום גיל המעבר, או עצם ההצטרפות
למועדון גיל הזהב של המדינות שעברו את גיל ששים, הם שמשפיעים עלייך. אני משוכנע שהכוח המקסימאלי עוד יחזור אלייך. אני לפחות מאמין שכך יקרה.

כעת שאת בגיל ששים תסכימי איתי שהרבה כוח שהיה לך בצעירותך אבד. את הולכת יותר לאט ונעזרת במקל הליכה. פחות רואה דברים בצורה חדה וברורה ושיקול דעתך לעתים משובש. אבל נעזוב לרגע את העיסוק בחסרונותיך כי זה באמת לא יאה ולא נאה שביום ההולדת שלך אני יעסוק בצדדים הלא טובים שלך. אז החלטתי לתת לך מתנה שתוכל לחזק אותך, לפחות לפי דעתי. היא מתנה שווה ואיכותית. אוהבת לכתוב ועתידה להתגייס לצה"ל בקרוב. אז אם עדיין לא הבנת- אני המתנה.

אז נכון שזו לא מציאה כל כך גדולה, אבל אני חושב שזו מתנה איכותית מספיק. אני מניח שיש לך מתנות דומות, עם קצת שינויים פה ושם, עם יתרונות שעולים על אלו שאני מציע, אבל מבחינתי זה הצעד הכי טוב שיכולתי לעשות למענך.

לא מצאתי מתנה טובה יותר להביא לך. ספרי רב מכר- מה לך ולספרים שלא בהכרח מציגים אותך בצורה יפה. סרטים, כמו הסרט "בופור" בטח לא תאהבי. אז החלטתי להביא את עצמי, על כל מגרעותיי ויתרונותיי. תלמיד ישיבה שעתיד להתגייס לצה"ל ומיישב את הארץ ביהודה ובשומרון וכמובן נלחם למען שלמותך. אני חושב שזו מתנה שאת יכולה באמת להתרגש ממנה, בכל זאת, מבלי להשוויץ, עוד כמה שנים כבר לא יהיו מתנות כאלה במדפים בחנויות והם ייזלו לחלוטין.

אני מאמין שהמתנה הזאת תעזור לך בהמשך ותחזק אותך ברגעים קשים. במלחמותיך ובמאבקים פנימיים שצצים בתוכך. פשוט אני חושב שאם יהיו לך מתנות מהסוג הפוסט ציוני הנוטים שמאלה שפועלים להצטמקותך, לא תוכלי להתקיים לאורך ימים ושנים. כמה קשה לי לכתוב את הדברים הללו, אבל הם אמת לאמיתה.

תביני, כמו שכל סבתא נורמאלית, שגילה בערך לגילך, הייתה רוצה יותר מכול לקבל איזה נשיקה מהנכד שלה או חיבוק או אפילו הבטחה שיישאר בריא ושלם, כך את ואני. את בתור ה"סבתא" שחוגגת ששים ואני הנכד, וכמתנה אני מביא לך יותר מסתם נשיקה אלא את עצמי. בריא ושלם, מלא אנרגיות טובות, מוטיבציה גבוהה ובעיקר עם הרבה כוח להיאבק למענך ולהותיר אותך חזקה ואיתנה מתמיד. תהיי חזקה ואל תתייאשי מהדרך.

                                                                נשיקות וחיבוקים, אני
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה