close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

באת להצביע- קבל עוגה

מערכת שורשטו שבט, תשסט09/02/2009

אודות יוזמה חשובה ביום הבחירות- קמפיין ציבורי שמטרתו להעלות את אחוזי ההצבעה... במסגרת עמותה שעוסקת בחינוך לאהבת הארץ. בואו להצביע, השפיעו וקבלו גם שי מתוק

אחוזי ההצבעה בבחירות הולכים ויורדים משנה לשנה ויש מי שהרים את הכפפה על מנת להלחם באדישות הציבורית ובסכנה שגם בבחירות השנה, יצביעו פחות ופחות.

אמוץ אייל, חייל משוחרר מירושלים, יזם קמפיין ציבורי להעלאת אחוזי ההצבעה והוא מבטיח גם הפתעה. אייל פועל במסגרת עמותת יחיעם , עמותה שעוסקת בחינוך לאהבת הארץ ולערכים.

מחר בשעות אחר הצהריים אייל ופעילי העמותה יסתובבו בקלפיות באיזור המרכז ובאופן אקראי יחלקו למצביעים עוגות מיוחדות שאפו מתנדבים בעמותה, עוד יביאו איתם ארגזי קרמבואים וממתקים אחרים למי שיממשו את זכותם להצביע.

"הבחירות הן יום
חג לדמוקרטיה ולמדינה", אומר אייל, וחבל שיש תחושה של אווירת נכאים סביבן,אנחנו מבקשים להפוך את היום הזה למשהו חיוני ושמח יותר ולתת לאנשים תחושה שכמו שאכפת להם מהמדינה והם באים להצביע – לנו אכפת מהם ואנחנו מודים להם על ההשתתפות בבחירות.

מבחינתי מוסיף אייל "כל מי שמצביע – תורם למדינה ולעתידה, "מי שנשאר בבית תורם לפגיעה בדמוקרטיה וביכולתנו לשמור על המדינה כמדינה איתנה עם משטר חזק שיכול לפעול ולהתמודד עם המציאות, אם יבואו עוד כמה מאות אנשים בזכות ההפתעות המתוקות – הרווח הנקי הוא של הדמוקרטיה הישראלית."

לצד העוגות, הקמפיין יכלול שלטי חוצות ומודעות באיזורים שונים בארץ תחת הכותרת "למען עתיד ישראל - יוצאים להצביע".


לפרטים נוספים –

אמוץ אייל - 0543137190

שמוליק קליין יחסי ציבור

0524767312
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה