close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התערוכה הלאומית לחינוך

מערכת שורשב ניסן, תשסט27/03/2009

בשבוע הבא יתכנסו מורים, מחנכים, קובעי מדיניות ואנשי חינוך ב"תערוכה הלאומית לחינוך" כדי לדון ולעסוק בנושאים חינוכיים שונים ובוערים העומדים על הפרק

בשבוע הקרוב, בימים ז-ח ניסן תיערך בגני התערוכה בתל אביב (ביתן 10) ה"תערוכה הלאומית לחינוך". מטרת התערוכה היא לדון בנושאים העומדים ברומו של עולם המחנכים, המורים ואנשי החינוך למיניהם. נושאים כמו האחריות לחינוך הילדים, פתרונות אפשריים לבעיות החינוך של מדינת ישראל, הצגת אלטרנטיביות לשינוי ועוד.
לצד הדיונים הפדגוגים תיערך גם תערוכה גדולה במיוחד של גופים מקצועיים בתחום החינוך- ספקי שירות, טכנולוגיות בחינוך, תוכניות לימודים והעשרה, ציוד ומיכון לבית הספר ועוד...

בתערוכה ישתתפו אישים קובעים בחינוך בישראל, ראשי ערים, פוליטיקאים וקובעי מדיניות והרבה מאוד מחנכים ומורים. לצד שאלות פדגוגיות טהורות כמו "איך ללמד אנגלית" ידונו אנשי החינוך הללו גם בשאלות כמו היחס ל"נוער שוליים", המדדים החינוכיים הקיימים ונושאים נוספים המשפיעים,בסופו של תהליך, על אופי החינוך ואיכות מערכת החינוך שלנו.

התערוכה נועדה לאנשי חינוך, למי שקשורים ועובדים עם נערכת החינוך, למי שמתעניין בטכנולוגיות חינוכיות מובילות וחדשניות ולכל מי שהנושא קרוב לליבו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה