close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שעון קיץ? תענוג!

יועז/ יפוד ניסן, תשסט29/03/2009

ופתאום... במין מטה קסם כזה, הימים מתארכים. יש יותר אור, יותר רוגע וזמן לגמור... אתה נשאר בעבודה עד מאוחר ובכל זאת מספיק לנהוג הביתה באור...

ופתאום... במין מטה קסם כזה, הימים מתארכים. יש יותר אור, יותר רוגע וזמן לגמור... אתה נשאר בעבודה עד מאוחר ובכל זאת מספיק להתפלל מנחה בציבור... הנהיגה היא בשעות האור וזה פשוט נפלא. שלא לדבר על השבתות הארוכות שיוצאות מאוחר ונותנות לך את הזמן לעשות הכל- לישון, לאכול בנחת, לדבר עם הילדים ואפילו קצת קצת ללמוד. תענוג.

אני יודע שיש מחלוקת לגבי היעילות של שעון קיץ מבחינת המחיר והכסף, אבל אין מחלוקת לגבי הכיף הגדול שהוא גורם. אני מוכן אפילו לצום שעה נוספת בתשעה באב וביום כיפור כדי להנות מהרוגע הזה בכל יום ויום מימות הקיץ.

מלבד זאת, המומחים הגדולים לעניין (התאחדות התעשיינים) טוענים שזה חוסך כסף, אז למה להתווכח איתם? הם בטח יודעים יותר טוב. אני גם בטוח שאם שעון הקיץלא היה יעיל מבחינה כספית לא היו עושים את זה בכל כך הרבה מדינות. מצידי שיזיזו עוד שעה, עוד שעתיים. כולנו הרי חיות לילה, נכון? אנחנו כבר לא הולכים לישון עם הציפורים ואנחנו קמים מאוחר משמעותית... שיקומו עובדי הי טק שמתחילים לפני עשר בבוקר את העבודה (בעצם, שלא יקומו, אלא שיגיבו). אז מה הבעיה להאריךאת שעות האור בערב... ככה אתה גם יכול לדמיין שאתה בפריס, שעות אור עד 10 בערב וזה פשוט נפלא.

יש לכם בעיה עם הילדים ביום שישי? זה טפשי. הרי יש כל כך הרבה שעות ביום שישי שאפשר להרדים אותם קצת, הם אוגרם כח וישלכםאחלה ארוחת ערבשבת עם הילדים. נרדמו בכל זאת? נהדר! הרווחתם ארוחה שקיטה עם האישה ועם עצמכם.

בקיצור- שעון קיץ זה תענוג אמיתי,איך שלא תסתכלו על זה ומי יתן ויהיה לנו קיץ כל השנה...
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה