close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לא ולא לנצרות!

חיים רוקמןו אייר, תשסט30/04/2009

את הערבים צריך לנצח לבד עם הקדושה של עם ישראל ולא להיעזר בנוצרים כדי להילחם בשמאלנים שהם אחים שלנו!

קראתי את מאמרו של הרב חניא בנוגע לשיתוף פעולה עם הנצרות ואני רוצה לחלוק עליו מכל וכל. צריך לדעת שהנצרות היא עבודה זרה, כפשוטו, כמו שתמיד פוסקים שאסור להיכנס לכנסיה כי היא עבודה זרה (לעומת זאת, למסגד, מותר) ומעבודה זרה אסור להנות, פשוט עד כדי כך. יש איסור הנאה על עבודה זרה בכל מחיר ובכל תנאי ולכן אסור להנות מהנצרות.

כמובן, יש גם את העניין שהם רוצים לנצר את כולנו ולפעמים קשה אפילו לדעת עד כמה הם מוכנים להשקיע בזה... הם רוצים עכשיו ל"עזור" לנו כדי שאחר כך נהיה יותר שמיעים לתורות הנוראיות שלהם, הם "תומכים" בנו כדי לפתוח פתח לליבנו. כל מי שבעניינים יודע עד כמה הנוצרים רוצים לנצר ולהשפיע על עם ישראל לקבל את אותו האיש ולכן הם גם מוכנים לוותר על הרבה מאוד. יש פעילות של מסיונרים בכל מקום ובכל זמן, הם תומכים בקרנות, הם עוזרים למשפחות ועוד... רק כדי להתקרב אלינו. אנחנו גם יודעים שיש להם עכשיו מדיניות מפורשת לא להתעסק על עם ישראל ולא להגיע לעימותים... רק לתמוך כדי לשבור את הקרח.

אז מה, כדי לנצח את הערבים אנחנו נפיל את עצמנו לצרה גדולה יותר של נוצרים? של מסיונרים? של רשעים גדולים? הם עובדי עבודה זרה וזה כבר אומר שאסור לנו לקבל מהם כלום ובטח לא תמיכה. הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה לעבוד יחד עם הנוצרים. את הערבים צריך לנצח לבד עם הקדושה של עם ישראל ולא להיעזר בנוצרים כדי להילחם בשמאלנים שהם אחים שלנו! 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה