close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אורנג עם הפנים לציבור הדתי לאומי

מערכת שורשכא תמוז, תשסט13/07/2009

חברת פרטנר, מפעילת התקשורת "אורנג" הודיעה על מהלך רחב היקף של פניה לציבור הדתי לאומי תחת הכותרת- המשך הידוק הקשר והעמקת הדיאלוג עם הקהל הדתי-לאומי.

חברת פרטנר, מפעילת התקשורת "אורנג" הודיעה על מהלך רחב היקף של פניה לציבור הדתי לאומי תחת הכותרת- המשך הידוק הקשר והעמקת הדיאלוג עם הקהל הדתי-לאומי. המהלך של אורנג הוא גדול ומקיף וכולל בתוכו הן הצעת תוכניות סולולריות מיוחדות לציבור הדתי לאומי והן מסע פרסום רחב מאוד.
במסגרת המבצע, תחת הסלוגן- "orange כל מה שחשוב לך", השיקה אורנג מסע פרסום בכל ערוצי התקשורת הדתיים ואתרי האינטרנט המובילים... הפונה לקהלים מוגדרים- קהל חיילים, הקהל המשפחתי, זוגות מאורסים ועוד.
במסיבת העיתונאים לרגל השקת הקמפיין דיברו מנכ"ל אורנג וסמנכ"ל השיווק-
דוד אבנר מנכ"ל חברת פרטנר ציין כי "orange פועלת מתוך תפיסה הדוגלת בפרסונליזציה, המתאפיינת במתן מענה המותאם לצרכיו ודפוס השימוש של הלקוח, זאת מתוך ההבנה כי 2.9 מיליון לקוחות אינם יכולים להוות קבוצה הומוגנית. משימתנו היא מתן מענה לסגמנטים מתוך קהל הלקוחות השלם, לאתר אותם וללמוד היטב את מאפייניהם השונים כמו גם ליזום הצעה ייחודית.
כחלק מתפיסה זו, החברה פונה בימים אלו גם לקהל הדתי לאומי במהלך כולל להידוק ולהעמקת הקשר עימו. תוך הקפדה על פרסונליזציה הבאה לידי ביטוי במגוון ערוצים – בתוכניות התעריפים ובתוכן הסלולרי".

זה עשור שorange פועלת ברגישות מרבית כלפי הציבור הדתי לאומי. orange היתה הראשונה לזהות את צרכיו הייחודיים ודאגה להציע תוכניות במתכונת ייחודית לקהל שומרי השבת. במהלך התקופה פנתה החברה לקהל זה הן במסרים הפרסומיים והן בהצעות המותאמות עבורו.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן ציין כי "orange עורכת מעת לעת סקרי שוק ומחקרים אודות הרגלי הצריכה של קהל לקוחותיה. לאחרונה, עלה כי קבוצה גדולה מאוד של לקוחות המשויכים לתוכניות המגזר הכללי ברשת orange:
• אינם עושים שימוש בסלולר בשבתות ובחגים.
• העדפתם הברורה של קבוצה זו, לשמירה על קשר הדוק עם כל בני המשפחה.
• יעד מועדף אשר אינו נמנה על בני המשפחה, בבדיקה שערכנו עלה כי מדובר בבן זוג עתידי.
• אחוז גבוה של מתגייסים לצבא ולשירות הלאומי.

אימצנו את המחקרים ובחרנו להעצים עבור הלקוח את הידיעה ש : הארגון מכיר אותו, דואג לו ומעריך אותו, ומתוך כך יצאנו במהלך רחב היקף.
העקרונות אשר הובילו אותנו במהלך הנם :
"יוזם" - פעילות פרו- אקטיבית לטובת הלקוח
"אישי" - מתן הצעה אישית על פי דפוסי השימוש של הלקוח
"מפתיע"- הלקוח זוכה להצעה יזומה שלא ציפה לה.
לכן, מתוך הבנת ערכים אלו והרצון לתת מענה ייחודי לכל אחד מהקהלים השונים השקנו מהלך, כאשר מטרתו היא להמשיך ולשמור על מעמדנו בקרב הציבור הדתי – לאומי ולהוות עבורו מותג המוביל את שוק התקשורת בפרמטרים עיקריים כמו: חדשנות טכנולוגית, מכשירים מתקדמים ומשוכללים ותוכניות משתלמות ביותר לכל בני המשפחה".

במסגרת התוכנית יושקו מספר תוכניות סולולריות ייחודיות לציבור, הטבת משפחה, הטבת שבת, הטבה ייחודית מאוד לזוגות מאורסים ועוד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה