close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המלפפון המדהים

אנונימי/ מהגולשיםד שבט, תשע19/01/2010

הנתונים הללו התפרסמו בעיתון ניו יורק טיימס לפני די הרבה זמן, במסגרת סדרה בשם "מוקד על הבית", סדרה שהתמקדה בדרכים יצירתיות, לעיתים נראות מעט הזויות, לפתרון בעיות יום-יומיות.

1. מלפפונים מכילים את רוב הויטמינים להם הנכם נזקקים מידי יום ביומו. מלפפון אחד בלבד מכיל ויטמין B1 , ויטמין B2, ויטמין B3 , ויטמין B5, ויטמין B6, חומצה פולית, ויטמין C, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, אשלגן ואבץ.

2. חשים עייפות של אחה"צ ? השליכו את המשקאות מכילי הקפאין והחליפום ב...מלפפון. מלפפונים הינם הנם מקור מצוין של ויטמין B ופחמימות, העשויים לגרום להתאוששות מהירה שתמשך שעות.

3. עייפתם מההתעבות על מראות חדר האמבטיה לאחר המקלחת ? נסו למרוח בפרוסת מלפפון את המראה, זה ימנע את הערפול וייצור רגיעה, מעין ניחוח של ספא. 

4. האם זוחלים וחלזונות משוטטים בערוגות גינתכם ? הנחו מספר פרוסות מלפפון בתבנית אפיה חד-פעמית מאלומיניום וגינתכם תהיה חופשית ממזיקים. הכימיקלים במלפפון יוצרים תגובה כימית עם האלומיניום ומשחררים ריח שאינו מורגש ע"י בני אדם, אך מטריף את המזיקים וגורם להם להימלט מהאזור.

5. מחפשים דרך מהירה וקלה להפטר מהצלוליס? נסו למרוח פרוסה או שתיים של מלפפון על האזור הבעייתי למספר דקות. הפיטוכימיקלים (תרכובות כימיות טבעיות), הנמצאים במלפפון גורמים לקולגן הטבעי בעור להתהדק, מייצבים את השכבה החיצונית של העור ומטשטשים את מראה הצלולית. פועל היטב גם על קמטים !

6. מעוניינים להימנע מחמרמורת (הנגאובר) או מכאב ראש נוראי בעקבות שתיה חריפה?
אכלו מספר פרוסות מלפפון לפני ההליכה למיטה, והתעוררו למחרת רעננים וללא כאב ראש. מלפפונים מכילים מספיק סוכר, ויטמין B ואלקטרוליט, המספיקים לחידוש מלאי המזון החיוני שהגוף איבד, שומר מרכיבים אלו באיזון ובכך מונע גם את החמרמרת וכאב הראש.

7. מעוניינים להתמודד עם 'נישנושי' האוכל של אחה"צ והערב ? מלפפונים שימשו במרוצת ההיסטוריה, ולעיתים קרובות ע"י ציידים, סוחרים ומגלי ארצות אירופיים לארוחות חפוזות לשיכוך הרעב.

8. יש לכם פגישה חשובה או ראיון עבודה ואתם מגלים שאין לרשותכם די זמן לצחצח נעליים? מרחו מלפפון טרי חתוך על הנעליים, הכימיקלים אותם הוא מכיל יגרמו לברק מיידי ועמיד, פעולה שגורמת גם למראה נפלא וגם לדחיית מים.

9. אזל לך שמן 40- WD ויש לשמן ציר חורק? מריחת פרוסת מלפפון לאורך הציר הבעייתי תעלים את הצרימה !

10. מתוחים, לחוצים ואין לכם זמן להירגע במסג' או בספא ? חתכו מלפפון והשרו בסיר מים רותחים. הכימיקלים וחומרי המזון מהמלפפון, בתגובה למים הרותחים, ישתחררו באדי המים ויפיצו ניחוח מרגיע, המענג אמהות טריות וסטודנטים במבחנם הסופי, כאחד...

11. אך סיימתם ארוחה עסקית וגיליתם שאין ברשותכם גומי לעיסה או מנטה? טלו פרוסת מלפפון ומעכו אותה כנגד החיך עם לשונכם למשך 30 שניות, למניעת ריח רע מהפה. הפיטוכימיקלים יחסלו את הבקטריה בפה, הגורמת לריח הרע.

12. מעוניינים באמצעי ידידותי לסביבה לניקוי הברזים, הכיורים ואביזרי הנירוסטה? קחו פלח מלפפון ומרחו על המשטח החיצוני, אותו אתם מעוניינים לנקות. פעולה זו לא בלבד שתסיר את הצטברות המשקעים של שנים ותחזיר את הברק אלא שלא תשאיר סימנים ואף לא תזיק לאצבעות ולציפורניים במהלך הניקוי.

13. כתבתם בעט ושגיתם? קחו את חלקו החיצוני של המלפפון ובאיטיות השתמש בו למחיקת הנדרש למחיקה. מתאים גם למחיקת צבעי 'קרייטון' ומרקרים, בהם השתמשו הילדים 'לקישוט' הקיר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה