close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

"דירה נאה" – כל מה שרציתם לדעת!

מערכת שורשי תשרי, תשעא18/09/2010

אודות "דירה נאה", מגזין העיצוב היחיד לציבור הדתי והחרדי- מהן מאפייני המגזין, למי הוא נועד, איך הוא בנוי, על איזה רמת צניעות מקפידים, מי פמפרסם ועוד...

מהו מגזין "דירה נאה"?
"דירה נאה" הנו מגזין מקצועי ומהודר העוסק בנושאים הבאים:
בנייה. שיפוצים. נדל"ן. עיצוב הבית. עשה זאת בעצמך. חידושים ופטנטים. ארגון וסדר. היבטים משפטיים. בטיחות וביטוח. איכות סביבה. חיסכון באנרגיה. רהיטים ומוצרי חשמל. משכנתאות.
המגזין מיועד למגזר החרדי והדתי, ומשמש "מדריך לבונים" לציבור זה.

יש לנו אג'נדה
מגזין "דירה נאה" נבנה בצורה ייחודית, מתוך ראיית הצרכים של קהל הקוראים והמפרסמים.
הציבור החרדי – דתי מחפש תכל'ס. רוצים לבנות נכון, לבנות איכותי, לבנות בטיחותי. לבסוף רוצים גם עיצוב ויופי.
על כן מתבונן המגזין על פי רוב מתוך משקפיו של מפקח הבנייה, ומציג בפני הקוראים מאמרים מקצועיים ומקיפים ברמה שכמעט אין לה אח ורע במגזינים הכלליים, העוסקים כל אחד בנושא חשוב מתחומי הבנייה, וסוקרים אותו מכל היבטיו.
מערכת "דירה נאה" רואה את סדרת המגזינים כמכלול, אשר כל מגזין נוסף משלים בעיני הקורא את התמונה הרחבה על עולם הבנייה.

כיצד בנוי המגזין?
בכל מגזין נבחרים כשלשה נושאים מרכזיים, אותם נסקור בהרחבה רבה. לדוגמא: שלד, תכנון מטבחים, ריצוף וחיפוי.
כדי שגם מגזין בודד ייתן מענה לבונים, אנו מציגים נושאים נוספים בצורות קלילות ומגוונות יותר, כגון: סקירה של מעצבת פנים על עבודה שבוצעה, מונחון, הכר את המומחה, צווארון לבן, שאלות פורום ועוד. כך שכל מגזין "פותח ללקוחות את העיניים", כפשוטו.

פרסום מפתיע במגזין "דירה נאה"
אנו רגילים לחשוב כי פרסום משרת את המפרסם... זה נכון. אבל אצלנו נכון עוד יותר. מדוע?
עד כניסתו של מגזין "דירה נאה" למגזר החרדי -דתי. אלפי מפרסמים מתחומי בנייה – שיפוצים – עיצוב לא מצאו עניין לפנות ייעודית לציבור זה, אם משום שהם אינם רגילים לפרסם בעיתונים אלא במגזינים לעיצוב, אם משום שלא הבינו כי הציבור הזה (בעיקר החרדי) פשוט אינו נחשף כמעט לתכנים בערוצי תקשורת אחרים, וחשבו כי איכשהו הלקוח יודע עליהם, מה שאינו נכון כלל.
מתוך היכרות ותיקה עם עולם הבנייה, בפעילויות ענפות נוספות שקיימנו בעבר, יצרנו את הקשר בין היצרנים, הרשתות ונותני השירותים לציבור עצום זה.

המרוויח הראשון הוא הלקוח, אשר יודע היום מה קיים בשוק, מה לבקש מן המתכננים והיכן ניתן להשיג אותו.
עבור המפרסמים מהווה השוק החרדי - דתי המתפתח – שוק העתיד.

מדוע זקוק הציבור החרדי למגזין בנייה ועיצוב?
במגזר החרדי יש ביקוש של אלפי דירות חדשות בשנה עבור זוגות צעירים.
אלפים רבים אחרים משפרים דיור או מגדילים את דירותיהם עם התפתחות המשפחה והתרחבותה, בדרך כלל מדובר בשיפוץ משמעותי הכולל בניית תוספת שלד בצידי הבניין או על הגג.
אנשים רוצים לבנות נכון אבל עד כמה הם לא יודעים כלום הם גילו בדרך הקשה לאחר ששילמו הון רב וקיבלו בתמורה איכות גרועה, תכנון לא מיטבי, ומראה שאינו מושלם.
מגזין "דירה נאה" בא לתת תשובה לחוסר הידע, ונותן לבונים הדרכה ברורה כיצד לנהוג כדי להצליח.
ניתן מענה גם לחובבי העיצוב בכתבות אודות הלבשת הבית, עשה זאת בעצמך, תכנון וארגון.
ולציבור הרחב: הנחיות כיצד לרכוש נכון מכשירי חשמל, רהיטים, אילו פטנטים חדשים יש להקלה ולחיסכון, טיפוח גינה, חיסכון בחשמל—

במה שונה מגזין בנייה ועיצוב חרדי מעשרת המגזינים לעיצוב המופצים בארץ לציבור הכללי?
מגזין "דירה נאה" עוסק, אכן, בתחומים זהים וכל אדם בארץ יוכל להפיק ממנו תועלת והנאה.
אך יש שלשה הבדלים משמעותיים המייחדים את המגזין ממגזינים מקבילים:
1. התאמה של פרקטיקה 2. התאמה של דעות וסגנון 3. התאמה של רמת הצניעות

פרקטיקה:
המגזין עוסק גם בתכנים השייכים למגזרים החרדי דתי, כגון: תכנון בית למשפחות גדולות, היבטים של שמירת שבת, המרחב הציבורי החרדי, התייחסות לעובדה כי מרבית החרדים גרים בבניינים משותפים ולא בבתים פרטיים, כך שאין טעם לנהוג כמו במגזינים הכלליים ולהציג עיצוב בתים ודירות ענק.

התאמה של דעות:
הציבור החרדי והדתי, מעדיפים עפ"י רוב שיקולי תכנון על פני שיקולי עיצוב, הם אוהבים איכות אך מעוניינים לשלם מחירים הגיוניים ואינם מעוניינים כי יוצגו להם מוצרים מנקרי עיניים במחירים אסטרונומיים, הלקוח מעדיף עיצוב רגוע, קלאסי או מודרני, ורוצה לקיים סביבת מגורים נוחה המשרתת אותו ולא את ה"וואו".
כמובן יש חשיבות רבה גם לעיצוב, ניכרת התפתחות מרשימה בכיוון זה, ואנו שמים על כך דגש הן בעצוב המושלם של המגזין עצמו, והן בהפקת התמונות ובקישור לחנויות למוצרי גמר ודקורציה.

התאמה של רמת הצניעות:
הכוונה לסגנון התמונות ולנקיות הלשון. למרבה הצער, אין כיום בארץ מגזין עיצוב המתאים מהיבט זה. אנו לא מכניסים תמונות שאינן צנועות או בעלות מסר פוגע אחר, כמו כן הכתבות נכתבות ומנופות ביסודיות, כדי לשמור על רמה גבוהה של לשון המכבדת את הקורא ואותנו.

מדוע מתאים המגזין ללקוח הדתי?
קיבלנו פניות רבות ממעצבות פנים ואדריכליות העובדות בציבור הדתי – לאומי, בבקשה כי נדוור את המגזינים לקהל הדתי, ואכן הוא נמכר בריכוזים רבים של ציבור זה..
מתברר, כי הלקוח הדתי דומה בצרכי עיצוב הבית שלו ללקוח החרדי מכמה בחינות שהוזכרו בפסקה למעלה, כגון: גודל המשפחה והעדפת האיכות והעיצוב הסולידי, תחומים שאינם מקבלים מענה במגזינים הכלליים.

מתי היכן ולמי?
מתי – דו חודשי.
היכן – בכל נקודה לממכר עיתונים ומגזינים בישובים חרדיים – דתיים, ולמנויים.
למי – לכ-ו-ל-ם. ובדיוור ישיר למאגר עצום של אנשי מקצוע מתחומי הבנייה, ולאלפי בונים ומשפצים שנרשמו לקבלתו.

ואם אני במקצוע?
זכאים לקבל את המגזין חינם העוסקים באופן קבוע בתחומים הבאים בלבד:
אדריכלות, עיצוב פנים, סטיילינג, הנדסת בניין, פיקוח בנייה, ייזום בנייה, שמאות, תיווך.

פעילויות נוספות:
מגזין "דירה נאה" מוביל פעילויות של כנסים והעשרה לקהל מקצועי ולקהל הכללי, הודעות מתפרסמות מראש.

מי אנחנו?
מגזין "דירה נאה" הוקם בשיתוף פעולה בין הפרסומאית עפרה שמעוני האחראית על העיצוב הנפלא והעדכני שלו ועל הפעילות מול המפרסמים, לבין מרכז "עובדה" לבונים ולמשפצים בהנהלת מילכה בינדר, המגיש את התכנים ומנהל את הפעילות המקצועית מול החברות המתמחות.

צור קשר:
[email protected]
03-6165673
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה