close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אודי דווידי בראש מצעד ההשמעות של ישראל!

מערכת שורשג אדר ב, תשעא09/03/2011

לראשונה בישראל: אודי דוידי, אומן דתי מז'אנר המוסיקה היהודית, כובש את המקום הראשון במצעד ההשמעות השבועי של תחנות הרדיו בישראל עם הסינגל חדש 'בן אהוב'.

לראשונה בישראל: אודי דוידי, אומן דתי מז'אנר המוסיקה היהודית, כובש את המקום הראשון במצעד ההשמעות השבועי של תחנות הרדיו בישראל עם הסינגל חדש 'בן אהוב'.

אודי דוידי עושה את ההפתעה של השבוע במצעד 'מדיה פורסט', האתר הרשמי שמודד את מספר ההשמעות בתחנות הרדיו בישראל. עם פרסום המצעד השבועי החדש הוא מזנק אל המקום הראשון במצעד ההשמעות בישראל. השיר 'בן אהוב' מזנק מהמקום השמיני אל המקום הראשון עם 92 השמעות השבוע, כשלראשונה אמן דתי כובש את הפסגה ועושה דרכו בענק אל המיינסטרים הישראלי.

'בן אהוב' הוא סינגל ראשון לקראת אלבום חדש וחמישי לזמר והיוצר המוערך אודי דוידי. "רוחות טובות" אלבומו האחרון זכה להצלחה אדירה עם מכירות של אלבום זהב וכלל את השירים הנפלאים 'מביטה בחלון' ו- 'אם אין אני' אשר כבשו את תחנות הרדיו ועשו את הקרוס אובר המושלם מהמגזר הדתי אל הקהל החילוני בקונצנזוס מושלם.

השיר מדבר על קשר בין אב לבן. האבא הוא תמיד דמות רוחנית לבן, בין אם זה אלוקים, ובין אם זה קשר דם. עליות וירידות מציפות את הקשר הזה, אבל המיוחד בקשר זה הוא, שהבן תמיד נשאר בן אהוב. האלבום החדש שייצא בקרוב, יכלול 12 שירים, שכתב והלחין אודי דוידי יחד עם אשתו לילך, ואף שיתוף פעולה עם שלומי שבת בדואט חדש 'דגל האהבה'. על העיבודים וההפקה המוסיקלית אחראי אבי טל.

ניתן לשמוע את השיר כאן-
 


על העיבודים וההפקה המוסיקלית אחראי אבי טל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה