close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מקבץ שבועי

איתמר ליברמן/ שורשה אלול, תשסז19/08/2007

מי קיבל 23% מהקולות בפריימריס בליכוד? מי התחזה לאשת ראש העיר כדי לקנות משקפיים? עיר במיוחד לנוער בשומרון?

פריימריס בליכוד.

מתוך 40% בלבד שהצביעו לבחירת יו"ר למפלגת הליכוד עולה כי ב- 73% אחוזים מהקולות זכה, כצפוי, נתניהו. 23% קיבל ידידנו פייגלין, ו-4% בלבד קיבל המועמד השלישי- דנון. את נאום הניצחון נשא נתניהו בגני התערוכה, אולם כדי למנוע ממשה פייגלין להופיע בנאום, החליט להחליף מקום ולא כמו שנקבע. במילא המאבטחים מנעו את כניסתו של פייגלין למתחם סתם בלי סיבה. פייגלין בסך הכל רצה לברך את נתניהו על ניצחונו, אז למה להתנהג ככה? אולי בגלל שלפייגלין יש אלוקים.. ולנתניהו לא..( די, בלי לשון הרע!).

טוב, אין הרבה מה לומר. הכל היה
צפוי. אבל אסור לפייגלין להתייאש.


מדור פלילים...

התחזה לראש העיר כדי לקנות משקפיים

רוצים משקפיים בחינם? פשוט תתחזו לאשת ראש העיר. סתם, אל תעשו זאת, אתם עלולים לשבת הרבה זמן בכלא. אבל בחור אחד וחביב עשה את זה ונתפס. חייל סדיר, מהעיר הדרומית נתיבות, התחזה לאשת ראש העיר, וזו לא הפעם הראשונה, בכדי לרכוש משקפיי שמש יוקרתיות ושילם בעבורם בכרטיסי אשראי שכלל לא שלו, אלא גנובים, ממש מוסיף חטא על פשע.

בחור החמד נהג להתקשר לחנות המשקפיים בעיר ולעוות את קולו לקולה של אישה, הזדהה לא פחות כאשת ראש העיר המעוניינת ברכישת משקפיים יוקרתיות כיאה למעמדה.

לבעל החנות המקרה נראה חשוד והמתקשר גם הוא חשוד, והתקשר למשטרה. בעל החנות והמשטרה החליטו לשתף פעולה למטרת תפיסתו של העבריין. בעל החנות התבקש לזמן את העבריין לחנותו לקבלת המשקפיים היקרתיות והמשטרה תארוב לו. הוא הגיע למקום כמתוכנן והפעם בעצמו, ואז נתפס. בחקירתו הודה הבחור כי נהג לאסוף ספחים של כרטיסי אשראי מפחי אשפה, בהם ביצע עסקאות והונה בכך בעלי עסקים.


מדור תרבות, והפעם, פסטיבל מיוחד לנוער הכתום.

עיר הנוער בשומרון

כן, רבותיי הצעירים, הנעים בחופשיות וזורמים בחופשה הנוכחית, עיר במיוחד בשבילכם, וזה רק ליומיים בלבד.

פסטיבלים בקיץ יש לרוב, במיוחד לנוער הנמצא בחופשה, אך עד כה לא היה פסטיבל לנוער הכתום. המועצה המקומית שומרון החליטה כי הגיע הזמן שיהיה פסטיבל משלו, והנה השנה, בפעם הראשונה מתקיים פסטיבל קיץ בקרני שומרון- "עיר הנוער".

אז השנה זה סוף סוף קורה: פסטיבל קיץ ראשון מסוגו לנוער בקרני שומרון. הפסטיבל יימשך יומיים, בתאריכים כ"ח- כ"ט אב (12-13 באוגוסט), לקראת סיום החופשה שנראה באופק, ומטרתו הוא חיבור. חיבור בין החופש הגדול לתחילת הלימודים, חיבור בין בני נוער מקצוות שונות בהתיישבות ומחוצה לה, חיבור בין דיונים ושיחות מעמיקות בעלי משמעות לבין אטרקציות, בילויים והמון כיף, חיבור בין אלה שאינם גרים בהתנחלויות לאלה שכן.

הפסטיבל יסיים רצף של הכנות שקדמו לפסטיבל במגוון תחומים, למשל: מתחרים בספורט שיאומנו על ידי מאמנים מקצועיים או בני נוער המעוניינים לקחת חלק בתחרויות שירה בסגנון "כוכב נולד" עם ליווי מוזיקלי צומד, כל זאת במטרה לתת קצת תוכן לחופשת קיץ.

דיונים ופאנלים יתקיימו בשעות הבוקר ויעסקו בנושאים שמעניינים את הנוער, בהשתתפות רבנים, אנשי צבא וחינוך, אנשי תקשורת ומנחים מקצועיים.

כמו כן, יוכלו המשתתפים לקחת חלק בטורנירים בכדורגל, כדורסל ובטניס שולחן ובעוד שלל אטרקציות כגון: קריוקי, מעגלי נוער, תחרויות אקסטרים, בריכה, יריד אומנויות, מעגלי מתופפים. כמובן אי אפשר לשכוח שיש גם הופעות ענק של הזמרים סיני תור ומוש בן ארי ועוד. בפסטיבל ייקחו חלק גם להקות זמר וריקוד מאלקנה ומחיננית, תיאטרון בנות מהר חברון, להקת נוער מאריאל, קבוצות ייצוגיות מבקעת הירדן, ועוד.

חשוב להדגיש כי אל האירוע יוזמנו גם נוער מהעיר הדרומית שדרות, וכן נוער גוש קטיף, לצד נוער מרעננה, מכפר סבא, מפתח תקווה ומאלפי מנשה.

המארגנים מקווים כי הפסטיבל יהפוך למסורת רשמית כאירוע הסיום של החופש, שיתקיים בכל שנה ביישובים שונים.

האירוע הוא ללא תשלום, (חוץ מהכניסה לבריכה) בהפרדה מלאה ומאושר על יד כוחות הביטחון. אז תארזו תיק, תבואו עם חברים ועם הרבה מצב רוח טוב לסיים את החופש בצורה הטובה ביותר, ושיהיה בכיף.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה