close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אירוע חנוכת משרדי אינטרנט רימון

מערכת שורשז שבט, תשסח14/01/2008

היום, ביום שלישי , נערך בגבעת שמואל טקס חנוכת המשרדים החדשים של חברת אינטרנט רימון. אינטרנט רימון היא ספקית אינטרנט חדשה שמציעה פיתוח טכנולוגי השומר על חוויית הגלישה תוך כדי סינון אקטיבי של התכנים שאליהם נחשף הגולש.

היום, ביום שלישי , נערך בגבעת שמואל טקס חנוכת המשרדים החדשים של חברת אינטרנט רימון. אינטרנט רימון היא ספקית אינטרנט חדשה שמציעה פיתוח טכנולוגי השומר על חוויית הגלישה תוך כדי סינון אקטיבי של התכנים שאליהם נחשף הגולש. 

החברה מציעה הגנה רב שכבתית שמזהה מבעוד מועד את האתרים הבעייתיים ובה בעת הינה מערכת לומדת ומתעדכנת. עובדה זו קריטית משום שעולם האינטרנט הינו עולם דינאמי ביותר המייצר מדי יום אתרים חדשים המתחזים לאתרים תמימים.

הפיתוח הטכנולוגי של אינטרנט רימון שונה משיטות ההגנה הקיימות היום, משום שהוא אינו מבוסס על תוכנות וקודים למיניהם,
אלא על סינון ברמת ספק האינטרנט עצמו.

מנכ"ל אינטרנט רימון, קובי הקר, סקר בטקס את התפחות עולם האינטרנט ואמר שלנגד עיני המפתחים והמתכננים עמדה משימה מרכזית שבקשה להשביח את עולם האינטרנט ולהפוך אותו לבטוח יותר מבלי לפגוע בחופש הגלישה.

באירוע התארח גם שר התקשורת, אריאל אטיאס, שאמר-
"מעולם לא הלכתי לפתיחות של חברות ולגזירות של סרטים, אבל היום באתי להשקת אינטרנט רימון". השר אמר כי הוא מייחס חשיבות לקיומן של ספקיות האינטרנט הקטנות. זאת במסגרת מהפכת הצרכנות שהוא מחולל בתחום התקשורת בישראל.

השר הבטיח לסייע לחברת רימון והדגיש את התקנה החדשה שמשרדו התקין בנוגע להתנתקות לקוחות מספק האינטרנט. על פי התקנה החדשה ספקי האינטרנט יהיו מחוייבים לאפשר ללקוחות להתנתק בתוך 48 שעות מרגע שהלקוח שיגר בפקס או במייל בקשה להתנתק.

שר התקשורת ציין הוא רואה חשיבות בהתפתחות אינטרנט רימון גם לתחום הטלפוניה באינטרנט- מפ"א. ההערכה היא שחברת רימון תקבל את רישיון המפ"א בשבועות הקרובים.

בדבריו בפני אורחי אינטרנט אמר השר אטיאס שב 4 בפברואר אמורה ועדת הכלכלה של הכנסת לקדם את חקיקת החוק המתייחס להגבלת גלישה לאתרי פורנו ואלימות, לאחר שהחוק אושר בועדת השרים לענייני חקיקה. לאחר שזה אושר בועדת השרים לענייני חקיקה.

בהתייחסו למהפכת הנידות בתחום הסלולר אמר שר התקשורת שלהערכתו עד לסוף השבוע יגיע מספר המנויים המתניידים ל 100,000. שר התקשורת מסר שבקרוב יפתח משרדו בקמפיין שיניע את הצרכנים לפעולה בתחום הניידות.

לאתר אינטרנט רימון
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה