close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סקופ: הם מדירים לא רק נשים

אנונימי/ מהגולשיםיא טבת, תשעב06/01/2012

אחרי סערת הדרת הנשים שמטלטלת את המדינה, אנו חושפים תועפה נוספת ממחוזות איראנים שלא חשבנו שיגיעו לפה- הדרת גברים, זה כבר כאן.

תגיות:

סערת הדרת הנשים שטלטלה את המדינה בשבועות האחרונים מסרבת להיגמר. אך אם חשבנו שמדובר בנשים בלבד, מתברר שהמצב חמור הרבה יותר. מידע חדש שהגיע לכתבנו מגלה שזה לא נעצר בזה. הם מדירים גם... גברים. המקרה הבא, הנראה כלקוח ממחוזות חשוכים על פני הגלובוס, איראן או לפחות טורמג'יסטן התרחש אתמול בקו 438 מאשדוד לירושלים. חסון לב-אמיץ, גבר חילוני שעלה לאוטובוס, ובטבעיות ניגש אל חלקו האחורי במטרה להשתרע כפי מנהגו על הספסל האחרון, הותקף באלימות על ידי נשים חרדיות שביקשו ממנו לעבור קדימה. לב-אמיץ, ששירת בצה"ל ביחידה קרבית, עמד בתוקף על שלו וסירב להיכנע לתכתיבים. "שתי נשים חרדיות, כל אחת עם שני ילדים לתגבור, התקיפו אותי", הוא מתאר בדרמאטיות את האירוע המזעזע, "ובצורה חצופה ומעליבה אמרו לי "סליחה אדוני, אם לא קשה לך, נשמח אם תואיל לעבור בבקשה קדימה. כל החצי הראשון של האוטובוס פנוי, והמקום מאחורה מיועד לנשים". נעלבתי, נפגעתי ועברתי טראומה, הוא מסכם.

כתבנו, דביר קשקשת ששוחח איתו, מדווח שהמשטרה מיהרה לעצור את האברכית שתקפה את לב-אמיץ ותגיש נגדה בקרוב כתב אישום. טרם ידוע בינתיים על מה, אבל צוות מיוחד בפרקליטות עובד על זה. מאז האירוע לב-אמיץ לא מפסיק לקבל תגובות אוהדות. הוא רואיין בשש תוכניות רדיו, הוזמן לשתי תוכניות אירוח בטלוויזיה והועלה ערך על שמו לויקיפדיה. למעלה משלושים אלף לייקים כבר נאספו על שמו בדף הפייסבוק שנפתח במיוחד לתמיכה במעשהו האמיץ וחסר הפניות האישיות.

החברים מהיחידה כבר התקשרו לברך, וכשהוא הולך ברחוב אנשים ניגשים אליו כדי להביע הערכה. "לא פחדת שהן יכו אותך?", שאלנו אותו. הוא מגיב בחיוך צנוע אך נחוש "אנחנו החילונים צריכים לעמוד על שלנו. אסור לתת למיעוט קיצוני להשתלט לנו על החיים".

תגובות
1. אני הייתי שם כשזה קרה...
כנסו כנסו
היה ממש מפחיד להיות שם. ראיתי שחור בעיניים. אם הנהג לא היה מתערב, מי יודע איך זה היה נגמר...

2. נו ברור, הבעל שלה מדיר אותה בבית, אז היא מדירה אחרים באוטובוס. איפה זה ייגמר?
אחד שיודע

3. היא בסך הכול ביקשה ממנו בנימוס לעבור אחורה. מה הבעיה?
חרדי מלידה
    - קודם תשרת בצבא ותשלם מיסים, אחרי זה תציע הצעות חצופות לאחרים, אוקיי?
     חילוני גאה

4. הייתי מציע לתת לה לט' מלקות
דתל"ש, תל אביב

5. זה הכול ביבי אשם. אם הוא לא היה מתחנף לחרדים זה לא היה קורה
ציפי לבני
   - יופי ציפי, כפי שאמרנו, חמש אמירות כאלו ביום.
   יריב, יועץ תקשורת פוליטי, תתקשרו: 05654342.

7. רק אצלכם היהודים יש דברים כאלו. אצלנו לא מדירים. יש יחס מכובד לאישה. לכל הארבע.
דיר באלק, כפר קאסם

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה