close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לפרסם באינסטגרם?

מערכת שורשכא חשוון, תשעו03/11/2015

אם יש לכם עסק ואתם עוד לא מפרסמים דרך האינסטגרם, זה הזמן להתחיל

תגיות:

העסקים היום יודעים כי הלקוחות שלהם נמצאים ברשתות החברתיות. הישראלי הממוצע נכנס מספר פעמים ביום לפרופיל החברתי שלו ורבים מהישראלים הורידו את האפליקציות של הרשתות ומעודכנים כדרך קבע במה שנעשה ברשת.

רוב העסקים מכירים את רשת הפייסבוק וחלקם אפילו פעילים בה (בצורה מקצועית יותר או פחות), אך לא כולם מכירים את היתרונות של האינסטגרם. במיוחד עבור מי שעוד לא מפרסם ברשת זו, מצורפות הסיבות העיקריות למה לפרסם דווקא באינסטגרם.

  • סיבה ראשונה: התחברות לתמונה

אנשים מתחברים

לתמונות בקלות רבה. התמונה מושכת את העין ולכן היא יכולה להיות אמצעי פרסום מעולה. עסקים אשר משתמשים בתמונות כדי להעביר את המסר מצליחים לעשות זאת ולהתחבר אל הלקוחות שלהם. בנוסף לכך, עסקים אשר מתקשים ליצור תוכן מקורי בעצמם מגלים שקל להם לייצר את התוכן דרך האינסטגרם.

כל שנדרש כדי ליצור פוסט באינסטגרם הוא לשים תמונה ופה ישנם שני יתרונות: היתרון הראשון הוא שקל מאד לצלם תמונה. אם מדובר בעסק כמו חנות אפשר לצלם תמונות של מוצרים, תמונות של אווירה בחנות או תמונות של אירועים מיוחדים המתקיימים במקום. אם מדבר במסעדה, תמונות של המנות השונות יעשו עבודה נפלאה ואפילו עבור עסקים קטנים יותר ישנן אפשרויות צילום בלתי מוגבלות אשר מאפשרות לקהל להתחבר לעסק. היתרון השני של התמונות הוא במובן שהן מעוררות חיבור רגשי. כמובן, מומלץ להשקיע בתמונות ובוודאי אין להעלות תמונות מטושטשות.

  • סיבה שנייה: חשיפה חינמית

עסקים יכולים לנצל את פלטפורמת האינסטגרם ולנצל את החשיפה החינמית שהיא מציעה. בעוד פייסבוק פועלת כבר שנים להפחית את החשיפה האורגנית של האוהדים (עד לכדי אחוז אחד בלבד של חשיפה), המערכת החברתית של האינסטגרם מאפשרת חשיפה של כל פוסט לכל העוקבים של הדף. כיוון שכך, מומלץ לכל עסק להחזיק באינסטגרם עסקי ולנתב את האוהדים מהפייסבוק לעקוב גם באינסטגרם אחר העסק.

  • סיבה שלישית: דיוק בפרסום ממומן

כמו רשתות רבות באינטרנט, גם באינסטגרם אפשר לבצע פרסום ממומן. הנתונים מצביעים על כך שכשליש מאוכלוסיית ישראל משתמשת באינסטגרם, ומי שרוצה לבצע פרסום יכול לפלח בצורה מדויקת את קהל היעד שלו. את הפילוח אפשר לעשות לפי מין קהל היעד, גיל, מצב משפחתי, אזור בארץ, תחומי עניין ופילוחים נוספים.

שלא כמו פרסום ברשת הפייסבוק, אינסטגרם מאפשרת לבצע פרסום יצירתי יותר ולהשתמש בפרסומות רוחב (כלומר במצב מאוזן) ואפילו לשים פרסומות של סרטונים עד ל-30 שניות. הכלים של הפרסום הממומן מאפשרים לבצע פרסום מדויק, יעיל ומעניין.

  • סיבה רביעית: פניה לעולם הגדול

נכון להיום ישנם יותר מ-300 מיליון משתמשים ברחבי העולם שמחוברים לאינסטגרם. כיוון שהקהל נמצא בכל מקום, אפשר להגיע אליו וכך עסקים שרוצים לפנות למשתמשים ברחבי העולם יכולים לבצע פעולות מתאימות ולהיקשר אל הקהל. השילוב של דיוק בחתכי הפרסום עם הקלות בהעלאת תוכן מאפשרים גם לעסקים ישראלים להגיע לקהל מבחוץ.

כאן חשוב לציין את יצירת התוכן. לא לכל העסקים הישראלים נוח ליצור תוכן בשפה האנגלית (בעיקר לא מאמרים באתרים וסטטוסים מילוליים כמו בפייסבוק) ולכן פלטפורמת האינסטגרם והשימוש בתמונות מאפשרת להם להגיע לקהל שהם רוצים להגיע אליו ביעילות ובמאמץ מינימלי.

לסיכום

אם יש לכם עסק ואתם עוד לא מפרסמים דרך האינסטגרם, זה הזמן להתחיל. ישנם יותר ממיליון משתמשים בישראל אשר מתעדכנים באופן תדיר בנעשה ברשת. כמובן, בעולם ישנם הרבה יותר משתמשים ופרסום לקהל שנמצא באינסטגרם יכול להתבצע בצורה מפולחת, מדויקת ויצירתית.

הכתבה באדיבות: חברת פריון

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה