close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מקנדי קראש לדף היומי

מערכת שורשח אדר א, תשעו17/02/2016

אז מה הדברים החדשים שתוכלו לעשות עם מק אייר? תופתעו

תגיות:

בעבור אנשים רבים, מסורת ויהדות מהווים חלק מעניין נפלא וחשוב, אך כזה שכל קשר בינו לבין קידמה הינו מקרי בהחלט. אדרבא, אם תשאלו את אותם אנשים, הם יאמרו לכם שעבורם מדובר באלמנטים מיושנים, אנכרוניסטיים. אבל המציאות של ימינו מוכיחה אחרת. ה"מחזה" של אדם נושא את תפילת הבוקר באמצעות קריאת התפילה ממכשיר הטלפון החכם שלו, הפך לשכיח למדי.

שיעורי תורה וגמרא שמועברים דרך שידורים אלקטרוניים במחשב הפכו אף-הם לעניין שבשגרה. בכלל, נדמה שהשילוב בין דת לטכנולוגיה הפך בשנים האחרונות ליותר ויותר טבעי ומקובל. וזה בדיוק הזמן להכיר את אפליקציות הדת שחוללו מהפך בחייהם של רבים, ובקרוב, אולי, גם בחייכם. הן פשוטות לתפעול, יעילות וחשובות ולא פחות חשוב – חינמיות. בעזרת השם, בקרוב אצלכם.

תורה דיגיטאלית

שיעורי תורה הפכו כבר מזמן לנחלתם של חילונים רבים. החיבור המחודש למסורת ולאותם המאורעות העתיקים עליהם כולנו גדלנו בבתי הספר, מסמל באופן נפלא את האחדות הנרקמת בין קצוות החברה הישראלית. אחד הגורמים הבולטים להתרחבות מעגל לומדי התורה הוא הנושא הטכנולוגי. אפליקציית תנ"ך נפלאה מחכה לכם במכשירי הסמאטרפון, iPad Air ושאר הטאבלטים. מורידים בחינם ונהנים משלל אפשרויות לימוד, תרגול וצפייה בכל מקום ובכל זמן. אז בואו גם אתם ותבינו מה קרה שם בדיוק בזמן עקידת יצחק, קראו ושמעו על חייו של אברהם אבינו ותוכלו לבחור את בעל החיים המועדף עליכם בתיבת נח. מומלץ בחום, לכולם.

אפליקציה טעימה במיוחד

נושא המזון הכשר הינו משמעותי במיוחד עבור שומרי מסורת ואנשים דתיים. תתפלאו, גם גדולי הרבנים לא תמיד יוכלו לדעת עם האוכל המונח בצלחתם כשר על פי אמונתם. כמובן שישנם דרגות כשרות שונות, ובקיצור – העניין מסובך למדיי. בדיוק בנקודה הזאת נכנסת אפליקציה לבדיקת כשרות של מזון, כדי להפוך את החיים שלכם לפשוטים יותר, בלי לחשוש לפני כל ביס שנכנס לכם לפה. שוב מדובר באפליקציה ללא תשלום אשר מתאימה למכשירים חכמים מבית אפל ואנדרואיד. אפליקציה ידידותית, פשוטה, נעימה וחשובה, בה כל שעליכם לעשות הוא להכניס שם או תיאור של דבר מזון, והיא כבר תגלה לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. דבר זה פוטר מצבים לא נעימים בהם אורחים נמנעים מלאכול את המאכלים שהכין המארח ומצבים דומים נוספים.

זמנים זה קודש

סדר היום של היהודי המאמין כולל בתוכו שלושה עוגנים חשובים – תפילות הבוקר (שחרית), הצהריים (מנחה) והערב (ערבית). זמני התפילות תלויים בזמן הזריחה והשקיעה. אפליקציה חדשה ונפלאה תגלה לכם מתי בדיוק תוכלו להתפלל, גם בימים הקרובים. פונקציה נוספת הקיימת בה – זמנים מדויקים ומהימנים של כניסה ויציאת השבת. זהו, כבר לא צריך לחפש את השלט העירוני או את הכיתוב בעיתון של שישי...

אז מי אמר שדת וטכנולוגיה לא הולכות ביחד? לוקחים את הדת לעבר המדע... רק בשמחות!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה