close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חוגגים בר מצווה בכותל – אל תשכחו לצלם

מערכת שורשי אדר, תשעה01/03/2015

כשאתם דואגים להפיק קליפ בר מצווה על ידי אנשי מקצוע, אל תשכחו להזמין גם צלם מקצועי שיוכל לתעד עבורכם את טקס הבר מצווה בכותל

תגיות:
צילום בכותל
צילום: יח"צ פלאשבק הפקות
יש דרכים נהדרות לחגוג בר מצווה, אבל יש רק דרך אחת מיוחדת ומרגשת במיוחד, והיא לחגוג את בר המצווה בכותל המערבי בירושלים.

אם אתם דואגים שמא לא תוכלו לנהל בעצמכם את כול מה שנדרש וקשור בטקס, אל דאגה. הקרן למורשת הכותל המערבי תעזור לכם לארגן טקס משמעותי זה, על מנת שתוכלו להתרכז במה שחשוב באמת – בקריאת התורה.

העזרה שתקבלו מהקרן למורשת הכותל, מכסה את כל ההיבטים, גם הלוגיסטיים וגם הדתיים. רצוי להזמין את ההדרכה לפחות חודש מראש, אם לא קודם. המדריך יארגן עבורכם בימה, יספק תפילין, במקרה הצורך, וידריך אתכם לאורך כל שלבי הטקס. אבל יש דבר אחד שתצטרכו לדאוג לו בעצמכם וזה נושא צילום בר מצווה בכותל.

למה עדיף להזמין צלם מקצועי
כשאתם דואגים להפיק קליפ בר מצווה על ידי אנשי מקצוע, אל תשכחו להזמין גם צלם מקצועי שיוכל לתעד עבורכם את טקס הבר מצווה בכותל וישחרר אתכם מהדאגה לצילום התמונות. כך תוכלו להבטיח עבודה איכותית שתהיה מזכרת אדירה לכול החיים. צלם מקצועי לא רק יפיק צילומים מושלמים ברמה הטכנית, אלא גם יקפיד לברר מי מהאנשים שייך למשפחה הקרובה, מה חשוב להדגיש בצילום, ואיך לגרום לכך שכולם יהיו מרוצים.

כשאתם מזמינים צלם מקצועי לתיעוד הטקס בכותל, הוא ילווה אתכם במשך כל האירוע ובסופו של דבר ירכיב מהצילומים אלבום תמונות מפואר שיציג את נער הבר מצווה מהרגע שבו עלה לתורה, דרך תמונות מרהיבות של ירושלים והעיר העתיקה ועד לתמונות של בני ובנות המשפחה שלוקחים חלק באירוע המרגש בכותל המערבי.

הצלם יכול ללוות את האירוע גם להמשך הסיור באתרי המורשת שנמצאים בקרבת הכותל, ולאחר מכן לסעודה החגיגית באולם האירועים או במסעדה, לפי בחירתכם.

ואכן, אם אתם חוגגים בר מצווה בכותל, כדאי לנצל את המיקום כדי להשתתף באחד הסיורים המרגשים:

מנהרות הכותל המערבי: סיור במנהרות הכותל הוא מסע מרתק ומרגש בזמן, שפוסע בעקבות ההיסטוריה של הכותל המערבי והעם היהודי. בסיור זה תוכלו לראות, בין השאר, חלקים נסתרים של הכותל, ואת האבן הגדולה ביותר שנמצאה בכותל המערבי.

מרכז דורות: במרכז זה תוכלו להאזין לסיפור ולחוות סרטון שמציג את העלילות המרגשות שעברו על העם היהודי. הסיפור מסופר בעזרת מוסיקה, ארכיאולוגיה, פיסול ועוד. תוכלו לחוות חוויה רב חושית ומרגשת שתחבר אתכם ואת בנכם בר המצווה לשורשים העתיקים ביותר של העם היהודי.

סיור ברובע היהודי: זוהי הזדמנות נהדרת לגלות את הקסם של העיר העתיקה. תוכלו לשמוע את הסיפורים המרתקים וללכת לאורך שביל ההיסטוריה. הסיור נערך בהדרכתם של מדריכים מנוסים ואפשר להתאים אותו כך שיסתיים באולם אירועים או במקום מפגש אחר שנקבע מראש.

שימו לב, סיורים אלה הם בתשלום ויש להזמינם כשישה חודשים מראש. ככול שתקדימו, כך תוכלו להבטיח את מקומכם גם בכותל וגם באחד מאתרי הסיור.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה