close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיניוואן- הרכב המשפחתי החדש

מערכת שורשכה אב, תשעה10/08/2015

האן המיניוואן הופך להיות הרכב המשפחתי החדש? למשפחות גדולות וגדולות גם פחות

תגיות:

המשפחה מתרחבת? מחפשים אחר רכב משפחתי חדש ומרווח המיועד למשפחות בנות 4 עד 7 נפשות? זה הזמן להיחשף לכל היתרונות הנלווים לרכבי המיניוואן. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע חיוני אודות

רכבי המיניוואן והשיקולים הנלווים לרכישתו.

מיניוואן- רכב משפחתי חדש גם למשפחות קטנות יותר 

קטגוריית רכבי המיניוואן היא אחת מקטגוריות הרכב המועדפות ביותר על משפחות בנות 5 עד 7 נפשות, וזאת בשל היתרון המובהק של רכבי המיניוואן המאפשרים לכל משפחה ליהנות מכלי רכב 7 מקומות מומלץ. במקביל, רכבי המיניוואן הפכו בשנים האחרונות לרכבים מועדפים גם בקרב משפחות קטנות יותר (משפחות בנות 4 ו-5 נפשות), וזאת בשל יתרונות הגודל והמרווח של כלי הרכב

רכבי המיניוואן הכוללים בתוכם 7 מושבים, מאפשרים לכל משפחה (מצומצמת ומרווחת) ליהנות מחלל פנימי מרווח יותר המותאם לכל צרכי הנסיעות הקצרות והארוכות כאחד. משפחות מצומצמות (4 או 5 נפשות) הבוחרות ברכבי המיניוואן כרכב המשפחתי שלהן, עושות זאת גם בשל מספר המושבים המאפשר לאחד מההורים לאסוף את ילדיו ואת החברים של הילד/ה בדרך לבית הספר או מהחוגים, וגם בשל היצע פתרונות האחסון העומדים לרשות משתמשי כלי הרכב במהלך הנסיעה. עבור משפחות מורחבות בנות 5 עד 7 נפשות, רכבי המיניוואן מהווים פתרון אופטימאלי לכל צרכי הנסיעות המשפחתיות.

מיניוואן 7 מקומות- הרבה יותר ממרחב...

 
רכבי המיניוואן המיוצרים כיום על ידי יצרניות הרכב המובילות, מעמידות לרשותכם מגוון רחב של יתרונות מעבר למרחב ולמספר מושבי הנסיעה. יתרונות אלו כוללים בין היתר מערכות מתקדמות בתחום בטיחות הרכב, פתרונות אחסון מגוונים, רכבים אמינים השומרים על ערכם לאורך זמן ועוד.

יתרון נוסף הנלווה לרכבי המיניוואן החדישים קשור לענייני העיצוב החזותי של הרכב. עד לשנים האחרונות, מרבית המיניוואנים "סבלו" מחזות מגושמת ולא אסתטית. כיום, יצרניות הרכב מקפידות על יצירת מראה חזותי מודרני המאפשר לבעלי הרכב ליהנות גם מרכב פונקציונאלי עם 7 מקומות ישיבה וגם ממראה עיצובי משודרג.

השיקולים הנלווים לרכישת רכבי מיניוואן 7 מקומות 

 
במידה וגם אתם החלטתם לרכוש מיניוואן כרכב משפחתי חדש, זה הזמן לבחון את דגמי הרכב השונים המוצעים לכם בהתאם למספר שיקולים הנלווים לרכישת מיניוואן. שיקולים אלו כוללים בין היתר את היקף מערכות הבטיחות המותקנות ברכב (כיום, יצרניות הרכב מקפידות לאבזר את רכבי המיניוואן במערכות מתערבות ומתקדמות במיוחד), אמינות הרכב (בדקו מה הם טיפולי הרכב הנדרשים בהתאם להוראות היצרן ומהי תדירות הטיפולים המיועדים), מחיר הרכב ותנאי רכישתו (הקפידו לבצע סקר מקיף בנוגע למחירי הרכבים המותאמים לכם בדקו חלופות רכישה שונות באמצעות חברות ליסינג ושוק היד שנייה). בנוסף לפרמטרים אלו, אנו ממליצים לכם לבחון את ביצועי הרכב וצריכת הדלק שלו, ולהתאים את ביצועי הרכב וצריכת הדלק בהתאם למטרות הנסיעה היומיומיות שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה