close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המצעד בתל אביב – "גם לציוני יש זכויות אדם"

מערכת שורשטז כסליו, תשעב12/12/2011

התנועות הלאומיות צעדו יחד בלב תל אביב וקראו "גם לציוני יש זכויות אדם". ראשי התנועות הדגישו כי "לאף אחד אין מונופול על המילים - זכויות אדם ".

תגיות:
תמונות מהמצעד

התנועות הלאומיות צעדו יחד בלב תל אביב וקראו "גם לציוני יש זכויות אדם". ראשי תנועות ישראל שלי, רעננים- צעירי הציונות הדתית, אם תרצו, צעירי הליכוד וישראל ביתנו יחד עם תושבי מגרון , השכונות וחיילי מילואים הדגישו כי "לאף אחד אין מונופול על המילים - זכויות אדם ". המצעד נערך במקביל למצעד זכויות האדם השנתי של ארגוני השמאל הקיצוני והקרן החדשה, בסופ"ש האחרון.

כמדי שנה עורכים ארגוני השמאל הרדיקלי ביניהם עמותות 'בצלם', 'שתיל' מבית הקרן החדשה לישראל, 'יש דין' , 'נשות ווטש' וארגונים נוספים מצעד המתקרא 'מצעד זכויות אדם'. גם השנה ביום שישי האחרון (י"ג כסליו, 9/12) קראו ארגונים אלו להפסקת הכיבוש הישראלי ביהודה ושומרון, למתן זכויות למסתננים מאפריקה ולבדווים, בלוויו אמירות בוטות בגנות צה"ל ,תושבי ההתנחלויות ומדינת ישראל.

כאלטרנטיבה ציבורית למצעד ולארגונים אלו , חברו יחד התנועות הציוניות והלאומיות למצעד 'זכויות אדם' בזכות אופייה היהודי והציוני של המדינה. תושבי מגרון יחד עם תושבי דרום תל אביב ואנשי מילואים הצטרפו למצעד הציוני וקראו לחזק דווקא את אלו שמבקשים לשמור על זהותה היהודית של מדינת ישראל.

איילת שקד יו"ר אם תרצו אמרה "גם לחיילינו יש זכות להגן על עצמם מפני מחבלים שמסתתרים בבתי אזרחים. גם לתושבי מגרון יש זכות להגן על עצמם בבית משפט, ושלא יגורשו מבתיהם ללא כל הצדקה וגם לתושבי דרום תל אביב יש זכות לחיות בחרות, מבלי לאבד את מקומות עבודתם לטובת רווחתם של מאות אלפי מסתננים מאפריקה".

יוני שטבון יו"ר תנועת רעננים- צעירי הציונות הדתית קרא במהלך הצעדה למשתתפים " להמשיך לפעול למען חיזוק האוכלוסיות בציבור הישראלי שמובילות את הרוח הלאומית והיהודית של המדינה בחיי היום יום . אלו הם תושבי הדרום ושדרות , השכונות בדרום תל אביב הסובלים מתופעת ההסתננות , תושבי מגרון וההתיישבות וכמובן הלוחמים במילואים".

רונן שובל יו"ר תנועת אם תרצו סיכם את האירוע ואמר " הוכחנו שוב שזכויות אדם הוא מושג השייך לכלל הציבור הישראלי" .

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה