close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

העיצובים שמשדרגים את חדרי הילדים

מערכת שורשכה ניסן, תשעז21/04/2017

הנה מספר טיפים שיסייעו לכם להכניס רוח מרעננת לחדר הילדים, החל מפריטים ששווים קנייה ועד דרכים לשדרוג מהיר של החלל

תגיות:
חדר ילדים סיוון
צילום: יח"צ האתר

עונת האביב היא הטיימינג האולטימטיבי לרענן את חדר הילדים בשלל פריטים מסוגננים, לשנות את הגוונים ולהוסיף טאץ' מיוחד למרחב. הקולקציות החדשות הן סיבה נהדרת לפצוח במבצע התחדשות. למרבה השמחה, ניתן למצוא שפע של חדרי ילדים במבצע, כך שגם נהנים מהיצע מסחרר וגם ממחירים משתלמים.
הנה מספר טיפים שיסייעו לכם להכניס רוח מרעננת לחדר הילדים, החל מפריטים ששווים קנייה ועד דרכים לשדרוג מהיר של החלל.

מגוונים את החדר- רך, אוורירי, נעים
אחת הדרכים היעילות לחידוש המרחב היא צביעה של הקירות בגוונים בהירים וקלאסיים שגם יוצרים אשליה של חלל גדול יותר מכפי שהוא באמת. ניתן אף לייחד באמצעות גוון כהה בטון אחד מהגוון השולט קיר נבחר למשל, הקיר של שולחן הכתיבה או את הקיר של גב המיטה.
הגוונים באביב ובקיץ משתנים מגוונים כהים ועזים לצבעים עדינים, רכים וגלידתיים, בולטים גווני פסטל אווריריים אותם ניתן לאמץ באמצעות מוצרי טקסטיל דוגמת מצעים, שטיחים, וילונות אשר מכניסים הרבה שמחת חיים לחדר ומתמזגים בהרמוניה עם הרהיטים. בין החידושים לאביב, מככבים גם הדפסים פרחוניים ואלמנטים מהטבע וכן שימוש בבדים כמו פשתן וכותנה שמתאימים מאוד למזג האוויר האביבי.

פריטים משלימים עושים הבדל גדול
החדר כבר התחדש ברהיטי "חובה" כמו מיטת ילדים, ארון בגדים, שולחן כתיבה? עכשיו מגיע תורם של הפריטים המשלימים המסוגננים. לאלה תפקיד פונקציונאלי לא פחות מאסתטי.
כך למשל, כוורת מודולארית שלא תופסת שטח חיוני בחדר אך משמשת כפריט אחסון לספרים, משחקים או פשוט פריטים דקורטיביים שמוסיפים נגיעה מעניינת לחלל, ספסלי אחסון עם ריפוד קטיפתי או קפיטונאז' וגם שידות איפור לבנות שמוסיפות הרבה קסם ומהוות מתנה אידיאלית לכל בת או נערה.
 ניתן למצוא שידות איפור לילדות ולנערות במגוון עיצובים בהשראה אירופאית קלאסית עם גילופים וקישוטים, מראות אובאליות או מלבניות במסגרות מרשימות, מגירונים לאחסון מברשות, מסרקים, קרמים וכן כיסאות להשלמת העמדה היפה. ישנן שידות איפור להצבה ברחבי החלל וישנן שידות איפור המתאימות לתלייה על הקיר, למשל
בקטלוג.

אקססוריז לעיצוב חדרי ילדים
אין כמו לקשט קירות חשופים או להוסיף טאץ' ייחודי למדפים ריקים באמצעות אקססוריז. זירת עיצוב חדרי הילדים שופעת פריטי נגרות מגולפים בגוונים שונים דוגמת סירות, כוכבים, לבבות בצבעוניות התואמת לרהיטים או להפך – בעלת אפקט מנוגד שמייצר עניין. כיום יש ביקוש רב לשלטי השראה, שטיחים סרוגים עגולים במבחר גוונים, שלטים ושעונים מוארים לתלייה, מנורות שולחן במראה וינטג', אותיות דקורטיביות, מד גובה מעוצב, כריות נוי בצורות שונות מסוכריה דרך דובי ועד כוכב, בית מיניאטורות לבובות, מזוזות מעוצבות ועוד.
אחת הדרכים הפשוטות לעיצוב בטוטאלוק היא לבחור קונספט מוביל לחדר וכך את האביזרים שיתאימו לקישוטו. למשל, חדר ילדים בהשראה של ים ולהוסיף פסלים של עוגן, גלגל הצלה עם השלט ברוכים הבאים, אותיות עץ כחולות של שם הילד או חדר בהשראת גיבורי על שופע מדבקות קיר של גיבורי על וכדומה.

המאמר בחסות רשת חנויות האוס אין המתמחה בעיצוב וייצור חדרי ילדים וריהוט לבית מעץ מלא

הוסף תגובה
חדר ילדים סיוון
צילום: יח"צ האתר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה