close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מונדיאל לא רק לגברים?

מערכת שורשיט סיוון, תשעד17/06/2014

שכיח מאוד לצפות במשחקי המונדיאל עם מתוקים דיאטטיים, מאכלים צמחוניים וכמובן מרכיבי גלם המתאימים לטבעוניים

תגיות:

חגיגת גביע העולם בכדורגל כבר מזמן אינה נחלתם של גברים בלבד. יותר ויותר נשים מוצאות עצמן מצטרפות אל חוויה בינלאומית, בה מדורת השבט מתרכזת מול המסכים ועוקבת אחר מספר עצום של משחקים, נבחרות וספורטאים. אך יחד עם זאת, ההשפעה של נשים על הצפייה במונדיאל היא הרבה יותר רחבה מכפי שנהוג לשער. המעורבות של נשים שינתה לא רק את חוויית הצפייה במשחקים, אלא גם את האופי החברתי של האירוע כפי שהוא נתפס בקרב הציבור הרחב.

הטרנד של השנים האחרונות הוא לצרף נשים לצפייה במונדיאל. הן מתעניינות בהרכבי הקבוצות ובחוקים, שואלות על הרכבים ומאמנים וכמובן מארחות ומתארחות בצפיות משותפות. את ההשפעה העיקרית של קהל היעד הנשי ניתן לראות באוכל המוגש על השולחן. בעוד בעבר נהגו הגברים להסתפק בגרעינים שחורים ובירה, הרי שכיום מדובר על תפריט תזונתי עשיר ומגוון. שכיח מאוד לצפות במשחקי המונדיאל עם מתוקים דיאטטיים, מאכלים צמחוניים וכמובן מרכיבי גלם המתאימים לטבעוניים.

כיצד מתכוננים לצפייה משותפת במשחקי המונדיאל?
גברים ונשים המעוניינים לנצל עד תום את התקופה המרתקת של משחקי המונדיאל יכולים להתכונן לאירוע במספר דרכים. הדרך הראשונה היא לאסוף תפריטים רלוונטיים ולפנות מקום בלוח הזמנים על מנת להכין את המנות הטעימות. שעות השידור של המשחקים המרכזיים במונדיאל מבטיחות מספיק זמן פנוי עבור גברים ונשים במשרה מלאה, כמו גם עבור הורים לילדים או תינוקות. הדרך הזו מועדפת על צופי המונדיאל בכל רחבי העולם ולקראת תחילת המשחקים ניתן לראות עלייה משמעותית במספר המתכונים המנוצלים.

דרך נוספת ולא פחות אטרקטיבית עבור צפיה משותפת של גברים ונשים במונדיאל היא להזמין אוכל בריא, טעים ומזין. פיצה טבעונית או סלט עשיר בויטמינים יכולים להגיע לבית או למשרד כמעט בכל שעה. רשתות המזון המהיר מגייסות עובדים לקראת המונדיאל וכולם נערכים לתקופה עמוסה בהזמנות ואירועים. בנוסף, יש המון מבצעים מיוחדים על תפריטי מונדיאל הכוללים מלבד מנות עיקריות גם שתייה קרה, קינוחים ולפעמים אפילו שתייה חמה.

גם ישראל משתתפת במונדיאל
בניגוד לאירועי ספורט אחרים כמו ליגת האלופות בכדורגל או היורוליג בכדורסל, המונדיאל מצליח למשוך גם צופים ממדינות שאינן משתתפות באירוע. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא גברים ונשים בישראל העוקבים באדיקות אחר המשחקים. למרות שישראל לא השתתפה בטורניר בסדר גדול כזה מאז שנת 1970, אנחנו עדיין מרגישים חלק מהכפר הגלובאלי ולוקחים חלק בחגיגה.

לסיכום, נשים כבר לא מרגישות נטע זר בתוך סלון של גברים הצופים במשחקי המונדיאל. הסיבה לכך היא בין היתר הטרנד העולמי של פעילות ספורטיבית, כמו גם האופן בו המשחקים משתלטים על סדר היום הציבורי. יש הרבה יתרונות להשתלבות נשים בצפייה במונדיאל ואחד הגדולים שבהם הוא האופן בו הן משדרגות את התפריט הבנאלי והמשעמם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה