close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לעבוד בחו"ל בעבודה רווחית וליהנות

מערכת שורשכב סיוון, תשעד20/06/2014

אז מי יכול להצליח בעבודה לצעירים בחו"ל?

תגיות:

צעירים ישראלים רבים מחפשים לאחר שירותם הצבאי לשבור את השגרה ולחוות חיים שונים מאלו שהיו רגילים בצבא ולפניו, חלק מהם עובדים בארץ מספר חודשים חוסכים כסף וטסים לטיול של מספר חודשים במדינות שונות בעולם בעוד חלק אחר של אותם חיילים משוחררים בוחר לשלב בין עשיית הכסף לבין הטיול בחו"ל על ידי מציאת עבודה ביעד כלשהו בעולם.

האם זה באמת משתלם עבור אותם צעירים ואם כן כיצד ניתן עבודה בחו"ל בכלל?

אותם צעירים אשר משלבים את הטיול לחו"ל יחד עם עבודה ביעד כלשהו בעולם, בדרך כלל מצליחים לחסוך כסף רב יותר מזה אשר היו יכולים לחסוך כאן בארץ באותו הזמן שהן חווים תרבות שונה, חיי לילה לא שגרתיים ובעיקר נהנים, אך לא כל מי שיטוס אל מעבר לים בכדי לעבוד יצליח באמת להרוויח כסף, הסיבות לכך הם:

· יכולות אישיות- רוב העבודות המתאימות לצעירים הישראלים שמחפשים עבודה בחו"ל לאחר הצבא עוסקות במכירות, בכדי למכור לפעמים לא צריך אפילו לדעת את השפה המדוברת אלא רק מספר מילים, יכולת שכנוע אדירה, מצב רוח חיובי, אדיבות ומוטיבציה אדירה.... לא לכולם יש את היכולות האלו ויש כאלו אשר נשברים מהר ולא מצליחים למכור מוצרים, מה שגורם להם לא להרוויח כסף רב מכיוון כי ההכנסות מעבודות אלו בדרך כלל מבוססות על בונוסים ממכירות.

· הסתגלות לתרבות החדשה- רבים הישראלים אשר מגיעים לארץ כזו או אחרת בכדי לעבוד ומוצאים מהר מאד כי הם מתגעגעים הביתה, כי הם לא מתקשרים עם התושבים המקומיים ולא מוצאים כל הנאה בעבודה ובשהייה במדינה הספציפית, מצב זה גורם לרבים להישבר ולחזור לארץ.

· תכנון וניהול הכספים- עבור רבים מהישראלים הצעירים זו תהיה הפעם הראשונה שהם מחוץ לסביבה המוגנת של הוריהם וימצאו עצמם מתמודדים עם הוצאות מחייה שעד לא מזמן הם לא הכירו, עכשיו כל הוצאה שתבצעו צריכה להיות מחושבת כדי שההכנסה החודשית בסופו של דבר תהיה גבוה יותר ותאפשר לכם לחסוך כסף, לא לדבר על שלא להפסיד כסף....

· מציאת מקום עבודה מהארץ- רוב הישראלים שהצליחו למצוא עבודה ולהרוויח כסף הם בדרך כלל הצעירים שסגרו את תנאי העסקתם כבר מהארץ, אותם צעירים חוסכים לעצמם זמן יקר בחיפוש אחר עבודה ביעד אליו הם מתכננים לטוס, מארגנים לעצמם את המגורים ואת עלות שכר הדירה, את תנאי העבודה שמציעה החברה המעסיקה ועוד.... אז בטח אתם שואלים עצמכם כיצד ניתן למצוא עבודה בחו"ל ולסגור את כל התנאים האלו כבר כאן מהארץ? ובכן קיימות חברות השמה רבות המציעות את שירותיהם דרך אתרי אינטרנט שונים כגון אתר גלובאלי עבודות בחו"ל כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאחד מאתרים אלו וליצור קשר באמצעותם עם חברות ההשמה בכדי לקבל הצעת עבודה בחו"ל.

אילו עבודות הן הנפוצות ביותר עבור צעירים ישראלים בחו"ל?

כמו שכבר ציינו קודם לכן העבודות הנפוצות ביותר עבור אותם צעירים ישראלים שסיימו צבא יהיו בתחום המכירות כגון:

· עבודה בעגלות- מכירה בעגלות היא עבודה המתבצעת בדרך כלל במעברים העמוסים של מרכזי קניות גדולים, העגלה עמוסת המוצרים ( בדרך כלל מוצרי קוסמטיקה מים המלח ) מוצבת במעבר כאשר העובדים מנסים לתפוס את העוברים והשבים ולמשוך אותם אליה בכדי להציג את מוצריהם ולבצע מכירה שתכניס אחוז מסוים לכיסם.

· מכירת ציורי שמן- מכירת ציורי שמן היא עבודה אשר בדרך כלל מתבצעת מדלת לדלת, אתם תקבלו ממעבידכם מספר ציורי שמן להצגה, מפה של הרחובות בהם אתם צריכים להיכנס לכל בית או משרד ופשוט להציע את הציורים למכירה, תתפלאו כמה שיטה זו עובדת וכמה כסף ניתן להשיג ממנה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה