close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם שורפי שומנים ואיך הם עוזרים לנו ביום יום

מערכת שורשל שבט, תשעה19/02/2015

מהם שורפי שומן והאם הם טובים בשבילך?

תגיות:
יח"צ אתר טבע קסטל
כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו יש בעיה משותפת שמציקה לנו- משקל הגוף שלנו. מי מאיתנו לא היה רוצה להוריד קצת מהכרס הטופחת, מהירכיים הגדולות והפנים העגלגלות. יש המון שיטות להגיע לתוצאות הרצויות אך ברוב המקרים התמדה וכוח רצון חייבים להיות חלק מהדרך ומה לעשות, לא לכולנו יש את שני המרכיבים האלו. שורפי שומן הם טבליות אשר בעזרתם ניתן להיפטר מהשומנים המיותרים בגוף ללא פעילות ספורטיבית וללא דיאטת רצח. הטבליות לא מתאימים לכל אחד ומומלץ מאוד להתייעץ עם גורם רפואי בטרם נטילת הטבליות. המבחר באיזה טבליות לבחור הוא עצום וכל אחד ואחת יכולים להתאים עבורו את המוצר הנכון.

שורפי שומנים- חלום או מציאות
שורפי שומן במינון הנכון ובשימוש נכון אכן עוזרים לשרוף שומנים. הטבליות עוזרות לשרוף את השומן בגוף ובכף מסייעות להוריד את משקל הגוף. עם זאת חשוב להדגיש כי אי אפשר לאכול כמות קלוריות בלתי מוגבלת מדי יום ולצפות להורדה משמעותית במשקל. במצב שבו האכילה תהיה בלתי מוגבלת גם שימוש נכון ואחראי בשורפי השומן לא יניב את התוצאות הרצויות וההשפעה של הטבליות על הגוף תהיה מזערית ביותר. עם נטילת הטבליות יש לשלב פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת ונכונה אשר מצד אחד מספקת לגוף את כל המרכיבים להם הוא זקוק ומצד שני לא עוברת את הכמות הנדרשת. 

פעילות ספורטיבית
מתעמלים רבים נהנים מעצם עשיית הספורט ללא שום קשר לאפקט ההשפעה שלו על הגוף. ישנם ספורטאים חובבנים שנהנים לשחק כדורגל או כדורסל למשל ואין להם שום בעיה של משקל עודף, הם פשוט נהנים מהספורט עצמו. מהצד השני, יש את כבדי המשקל אשר סובלים מאוד מכל פעילות ספורטיבית אך מרגישים חייבים לבצע אותה בגלל הרצון להוריד את הקלוריות המיותרות בגוף. הפעילות הספורטיבית אחראית על כ-30 אחוז משריפת השומן בגוף ולכן ניתן לרזות ולהוריד במשקל גם ללא פעילות ספורטיבית בכלל. עשיית ספורט תורמת לא רק למראה רזה וחטוב יותר אלא גם מפרישה חומרים מהמוח אשר גורמים שמחה וסיפוק. שוב,  אפשר לרזות גם ללא ספורט אך במקרה כזה חשוב לשמור על תזונה נכונה ושימוש בטבליות הנכונות על מנת להגיע לתוצאות המיועדות.

תזונה נכונה
אין שיטה אחת נכונה לתזונה נכונה. לכל אחד ואחת יש את השיטה המתאימה לו הן מבחינת המבנה האישיותי והן מבחינת מבנה הגוף. המושג תזונה נכונה מתייחס בעיקר לכמויות האוכל אשר אנחנו מכינים לפה שלנו בכל יום וכמובן לסוג האוכל אותו אנחנו צורכים. הפחתה במאכלים רווי שומן, אכילה בכמויות מספקות אך לא מוגזמות, הכנסה של ירקות ופירות לתפריט היומי ואכילה בשעות מסוימות תביא לירידה במשקל ולתחושה טובה יותר של הגוף. שורפי שומן מסייעים רבות בתהליך ההרזיה אך כפי שכבר אמרנו הם אינם מחליפים את התזונה הנכונה. גם כאשר מדובר בשורפי שומן חשוב לזכור שאין קסמים ורק תהליך נכון ומכוון מטרה יביא בסופו של דבר לתוצאות הרצויות.

המאמר באדיבות - https://www.tevacastel.co.il/
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה