close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משלוח המנות שינתק אתכם מהסמארטפון

מערכת שורשל אדר א, תשעו10/03/2016

לא מצליחים להוציא את הילדים, בן הזוג או החברים מהסמארטפון? משלוח מנות מקורי למכורים לסמארטפונים שהוכן על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים

תגיות:
מי שסובל מילדים, בני זוג או חברים שמכורים לסמארטפון, יוכל להפתיע אותם בפורים במשלוח מנות מעוצב כולו כסמארטפון שהמסר שעליו הוא לעזוב את המכשיר הממכר ולחזור לדבר פנים אל פנים כמו פעם.

משלוח המנות המקורי הוכן בסטודיו אנד ג'וי על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים שמתפרנסים מעמל כפיהם ומהכנת מתנות מיוחדות והוא חלק מסדרת משלוחי מנות ומתנות לפורים. כל המוצרים הם בסימן של אופטימיות ושמחת חיים המאפיינים את תהליך השיקום המסייע להתמודד עם המוגבלות ולהשתלב בחברה.

סדרת משלוחי המנות של אנד גaposוי כוללת גם מארזים מיוחדים בדמותם של המלכה אסתר והמלך אחשוורוש אותם ניתן למלא באזני המן, סוכריות, חטיפים, שוקולד גורמה בכשרות בד"צ, רעשנים, ויינות ישראלים.

מארז מקורי נוסף מעוצב כעיתון היתולי שכולו ידיעות דמיוניות על התפתחויות חיוביות בחברה, בכלכלה, איכות הסביבה ובפוליטיקה הישראלית ומבטיח הנאה וצחוק משותפים.

סטודיו אנד ג'וי משמש כמרכז שיקום לאנשים עם מוגבלויות הפועל באופן עצמאי. הוא אינו מקבל כספי ציבור ותמיכות וכל הכנסותיו ממכירות בלבד. העובדים נהנים ממסלול התפתחות והדרכה, שכר שעתי הוגן ותעסוקה לכל אורך השנה.

משלוחי המנות ומארזי פורים של אנד גaposוי מתפרסמים באתר:
 www.andjoy.org.il

הזמנת שליחויות בטלפון: 03-9011735.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה