close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חמשת היתרונות בתכשיטים מזהב אמיתי

מערכת שורשכה אייר, תשעו02/06/2016

זהב מרשים, זוהר, נוצץ ולנצח ייקשר אצלנו בראש עם מלכותיות

תגיות:
עגילי זהב יו מי
צילום: הזכויות שמורות לחברת youme

מעטים הדברים שעליהם יש הסכמה קולקטיבית, העובדה שזהב הוא מהחומרים היפים ביותר שהעניק לנו הטבע, הוא אחד מהם, ולא בכדי. זהב מרשים, זוהר, נוצץ ולנצח ייקשר אצלנו בראש עם מלכותיות. לא נצטרך להתאמץ יותר מדי כדי לשכנע אותך לענוד תכשיט מזהב אמיתי, אך מתברר שישנם עוד כמה יתרונות נלווים לבחירה בתכשיטים מזהב אמיתי - והנה הם לפניכם.

בריאות

הגוף שלנו מסתדר טוב מאוד עם זהב אמיתי, וזאת בניגוד למתכות אחרות שעלולות לגרום להתפתחות אלרגיות וריאקציות שונות בעור. אם תרכשו תכשיט מזהב אמיתי, תדעו שהסיכוי לפתח בעיות בריאותיות כאלו ואחרות הוא אפסי - וזהו יתרון נהדר.

עמידוּת

ככל אצבע: ככל שהמתכת שממנה עשויים התכשיטים איכותית יותר, כך העמידות שלה גבוהה יותר. וכשמדובר בזהב - על אחת כמה וכמה. מדוע? משום שהזהב נחשב לאחד החומרים החזקים ביותר בטבע. אם רכשתם תכשיט מזהב אמיתי, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שהוא ייראה 'מיליון דולר' גם עוד שנים רבות.

מראֶה

העמידות, שאותה הזכרנו בסעיף הקודם, משפיעה כמובן גם על המראה: תכשיט עמיד יותר הוא תכשיט שנראה טוב יותר לאורך זמן, מה שיבטיח לכם הופעה מרשימה בכל פעם שתענדו את התכשיט. לעומת זאת, תכשיטים שאינם עמידים - כלומר כאלו שאינם עשויים זהב אמיתי - עשויים להתקלף, להשחיר, לאבד מזוהרם ולהיהרס לאחר זמן לא רב.

נוחות

תכשיט מזהב אמיתי מבטיח לכם נוחות רבה יותר. ראשית, הוא אינו גורם לתגובות אלרגיות מציקות ומטרידות, כפי שציינו קודם לכן. שנית, ובניגוד לתכשיטים מצופים זהב (או גרוע מזה - תכשיטים מזהב מזויף), תכשיט מזהב אמיתי לא ישאיר כל סימני צבע על עורכם. אין ספק שבשני המקרים מדובר בנוחות שאסור להתפשר עליה.

אחריות

גם בעולם התכשיטים חשוב לוודא היטב שהמוצר שלכם מגיע עם אחריות, ליתר ביטחון. כאשר מדובר בתכשיטים מזהב אמיתי, האחריות נלווית למוצר כמעט אוטומטית - משום שמדובר בחומר טבעי, אמין וחזק במיוחד. כך לדוגמה, אם תרכשו תכשיט מזהב אמיתי מהקולקציה של youme, תזכו באחריות לכל החיים. אנו ממליצים לכם לבדוק את עניין האחריות לפני כל רכישה של תכשיט זהב.

הוסף תגובה
עגילי זהב יו מי
צילום: הזכויות שמורות לחברת youme
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה