close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רחל גילעם- ייעוץ זוגי

מערכת שורשכ סיוון, תשעו26/06/2016

לעיתים גם האהבה עצמה עומדת במבחן, ובמקרים שונים אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם קשיים

תגיות:

מאז שהיינו ילדים לימדו אותנו עד כמה האהבה חשובה, ואיך היא יכולה לנצח כל אתגר באשר הוא. במידה רבה זה נכון, אבל לעיתים גם האהבה עצמה עומדת במבחן, ובמקרים שונים אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם קשיים שאתם פשוט לא יודעים איך להתמודד איתם. ייתכן שאתם חובקים ילד ראשון והדבר מצליח לערער את הקשר שבניתם בעמל רב, ייתכן ששינוי תעסוקתי של אחד מבני הזוג מוביל לטלטלה של המערכת ולעיתים גם פעולות של אחד מבני הזוג עשויות לאכזב ולתסכל, מה שמצריך עמידה איתנה, ניתוח של המצב וקבלת החלטות באשר להמשך. כלים אלה תוכלו להשיג במסגרת של ייעוץ זוגי. במסגרת הזו תפעל המטפלת הזוגית בתאם לגישות טיפוליות שונות במטרה לשפר את התקשורת ביניכם וכדי לגשר על בעיות שונות, אם יש. רחל גילעם ייעוץ זוגי היא הכתובת הנכונה והטובה עבורכם ועבור הזוגיות שלכם, ובמסגרת החמה והמכילה של טיפול אישי, זוגי ומשפחתי, תוכלו להתמודד עם כל אתגר וקושי.

גישות טיפוליות
ייעוץ זוגי יכול להתבצע במספר גישות טיפוליות, בהן הגישה הקוגניטיבית, הגישה הפסיכו-דינמית וגישת אמיגו. מי שלמד פסיכולוגיה במסגרת לימודיו האקדמיים, גם אם קורס אחד בלבד, בוודאי שמע חלק מהמונחים הללו. עם זאת, גישה אחרת קצת פחות מוכרת אבל אפקטיבית לא פחות ואף יותר, וזוהי הגישה האקלקטית. גישה זו היא גישה שמשלבת מספר גישות שונות, מה שמאפשר יחס אישי וספציפי לכל זוג. כך ניתן לבחון כל מקרה וכל קשר באופן פרטני, לבחון את הסיפור האישי של כל זוג ולתת מקום לבני הזוג להביע את תחושותיהם, את רצונותיהם ואת שאיפותיהם, להגדיר ציפיות ולבצע שינויים והתאמות שיסייעו להתמודד עם הקשיים באופן מוצלח. רכישת סל כלים שיסייע לחיזוק הקשר ובעיקר לשיפור מערכת היחסים והתקשורת הזוגית בין שני הצדדים.

איך מתנהל תהליך של ייעוץ זוגי?
זוגות רבים תוהים ביחס לשאלה אחת עיקרית והיא שאלת המבנה של הפגישות במסגרת הייעוץ הזוגי. זוהי תהיה מובנת, שהרי בכניסה לתהליך אינטימי ומורכב אנחנו רוצים לדעת שהסוף קרב ושבעוד רגע נגיע אל הפתרון המיוחל. עם זאת, כדי לקבל את התשובה המדויקת ביותר חשוב להתחיל דווקא בפגישות היכרות עם שני הצדדים יחד – ועם כל אחד בנפרד. רק כך ניתן לקבל תמונת מצב טובה יותר באשר לבעיות הקיימות, לפערים שעליהם נדרש לגשר ולקצרים הקיימים בתקשורת. רחל גילעם ייעוץ זוגי היא הצעד הראשון שלכם בדרך לשיקום מערכת היחסים, ולאחר מפגש היכרות שיאפשר ניתוח של המצב וזיהוי הבעיות והנקודות הדורשות עבודה, ניתן יהיה להציע תכנית טיפול טובה יותר. גם אם הגעתם לנקודה שבה אתם מוכנים להיפרד, מומלץ לעשות זאת בליווי מקצועי, על אחת כמה וכמה כאשר מעורבים בתהליך ילדים שעל רגשותיהם אתם מבקשים לחוס.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה