close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הובלות מנוף

מערכת שורשיד תשרי, תשעז16/10/2016

הובלות של תכולה שאדם אחד ואפילו כמה אנשים לא מסוגלים לשאת. במקרים אלו משתמשים בטכניקה פשוטה וחדשנית של הובלות מנוף

תגיות:

סביר להניח שרובכם נעזרתם או לפחות שמעתם על שירותי הובלות. שירותי הובלות מחלקים לשני חלקים: הובלות "פשוטות" של תכולת דירה, ציוד משרדי, רהיטים כאלו ואחרים מדירה אחת לשנייה וכן הלאה. הובלות פשוטות נעשות על ידי כוח אדם של חברת ההובלות, שתפקידו להרים, לשאת, להזיז, להכניס או להוציא את התכולה מרכב ההובלות למקום היעד ולהפך. כשמדובר בהובלות פשוטות מספיק כוח אדם כדי לבצען, החלק השני הוא הובלות מסובכות, הובלות של תכולה שאדם אחד ואפילו כמה אנשים לא מסוגלים לשאת. במקרים אלו משתמשים בטכניקה פשוטה וחדשנית של הובלות מנוף.

מתי מומלץ להשתמש בהובלות מנוף?

הובלות בעזרת מנוף מומלצות במקרים שונים. המקרה הקלאסי ביותר הוא כאשר מדובר בחפצים שאדם אחד ואפילו כמה אינם מסוגלים לשאת וכל שכן להזיז. לעיתים בעיית הנגישות היא שיוצרת את הצורך להשתמש בהובלות מנוף, לדוגמא, בבניינים משותפים רבים ישנם חדרי מדרגות צרים ולא ניתן להעביר דרכם פסנתר, מזנון גדול, ארון או ספה גדולה במיוחד. לשם כך יש להיעזר במנוף שמוציא או מכניס את התכולה דרך מרפסת או דרך חלון חיצוני גדול. לעיתים מדובר משטח אחד שעליו מונחים חפצים שביחד יוצרים משקל כבד במיוחד ולכן קל יותר להעבירם באמצעות מנוף.

הובלות מנוף- פתרון פשוט להובלות מסובכות

בעבר, הובלות מנוף דרשו הרבה תכנון ותיאום בין שני גופים, האחד הוא המוביל והשני, חברת המנופים. השימוש בשירותים של שני גופים גרם להובלת מנוף להיות יקרה בהרבה מהובלה רגילה. כיום, חברות הובלה רבותת מחזיקות משאיות משולבות עם מנוף כך שאין צורך בתיאום עם שני חברות. גם המחיר זהה כמעט למחיר של הובלה רגילה בגלל התקדמות הטכנולוגיה בתחום.

כיצד תבחרו חברת הובלות מנוף?

כמו בכל תחום, גם בתחום הובלות מנוף, ישנן חברות אמינות ומקצועיות יותר וישנן פחות. חשוב לבדוק עם אלו אביזרים וכלים עובדת החרבה, האם יש לה את כל הציוד הנדרש כדי להוביל את הציוד שלכם בצורה הבטיחותית ביותר, חשוב לברר כיצד בדיוק תעשה ההובלה של הציוד שלכם , בררו באמצעות אתרי האינטרנט השונים מהי רמת הבטיחות של החברה, האם היא פועלת במקצועיות ובאחריות והאם תוכלו להפקיד בידיה חפצים בעלי ערך שלכם. גם המחיר אמור להיות לא יקר בהרבה ממחיר הובלה רגילה.

חברתנו תבצע בעבורכם הובלות מנוף באמצעות משאיות משוכללות במיוחד שיעשו את העבודה המסובכת בצורה המקצועית והבטוחה ביותר. אנו מציעים לכם שירות אדיב ואחראי החל מרגע ההזמנה ועד לסיום תהליך ההובלה והגעת הציוד ליעד המבוקש.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה