close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהו טיפול eft ולמי יכול לעזור?

מערכת שורשכו סיוון, תשעז20/06/2017

מהו טיפול eft? למי הוא מתאים? ואיך בכלל לגשת לזה?

תגיות:
מי מאיתנו לא מצא את עצמו מתמודד עם אתגרים רגשיים שונים? עם לא מעט קשיים ועם העובדה הפשוטה שלא תמיד החיים מתנהלים כפי שהיינו רוצים? כל אחד מאיתנו מגיב למצבים כאלה בדרכים אחרות ולכן ברור מדוע גם אתם תוהים מה נכון יהיה לעשות. אם אתם מרגישים מדוכדכים, לא מצליחים לעמוד בכל המשימות שלכם ופשוט יש לכם חסימה רגשית, כדאי שתדעו: יש מה לעשות בנידון. זו לא באמת גזרה לחיות את החיים בצורה כזאת והאמת היא שעם טיפולים מתקדמים כמו eft גם החיים שלכם יכולים להשתפר, אז למה אתם מחכים? ה eft זה טיפול רגשי שעובד בשיטה של גיריו המרידיאנים שיש לנו בגוף, מה שגורם לכך שמהר מאוד נרגיש טוב יותר והחוויה שלנו בחיים תשתנה לטובה. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שלא תצטערו על כך שתנסו את העניין הזה ויפה שעה אחת קודם.

Eft זה טיפול שמתאים לכולם

בדר כלל כאשר מדברים על טיפולים רגשיים שונים אנחנו רואים שהטיפולים לא יוכלו להתאים לכל אחד. העניין הוא שלכל אדם יכול להתאים טיפול מעט שונה וברור מדוע יש מקרים שבהם אנשים יעברו וינסו מספר אופציות מגוונות. עם זאת, במידה ועוד לא ניסיתם את הeft כדאי שתעשו זאת כי הטיפול הזה יכול להתאים לכל אחד. זה לא משנה בני כמה אתם, מה אתם עושים בחיים או מאיזה סוג של קשיים רגשיים אתם סובלים כי בכל מקרה eft זה משהו שכדאי לכם לנסות.

מה היתרונות של השיטה הזאת?

יש כמה יתרונות בולטים שלא נוכל להתעלם מהם כאשר מדברים על eft והם:

1. זו לא שיטה כואבת
2. היא יעילה אצל כולם
3. המטופל ילמד מהר מאוד כיצד לטפל בעצמו בעזרת השיטה

במילים אחרות, זו לא שיטה שיוצרת תלות או שמכניסה אתכם עכשיו להתחייבות כלכלית גדולה כי מהר מאוד תוכלו להתחיל לטפל בעצמכם. הeft זה משהו שמשנה את החיים לטובה וזה לא במקרה שהשיטה הזאת זוכה לכל ההצלחה וההכרה הזאת בשנים האחרונות. יש נקודות בחיים שבהם אדם מבין שהוא יכול להמשיך כפי שהוא המשיך עד היום, שהוא רוצה להרגיש רגוע יותר ושהוא רוצה לנוח. לכן כדאי יהיה לנסות שיטות שמשתמשות בכל היכולות הטבעיות לריפוי שיש לגוף שלנו ואין ספק שהשיטה הזאת פועלת כך. לעודד את המרידיאנים זה אומר לגרות אותם על ידי תיפוף קליל של האצבעות אך שאין ספק שלא תחושו כאבים תוך כדי הטיפול.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה