close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס פיתוח מצוינות- לאנשים ששואפים קדימה

מערכת שורשי תמוז, תשעז04/07/2017

למה קורס מצויינות יכול לעזור לכם?

תגיות:

אם אתם זכאים לגמול השתלמות ומעוניינים לקדם את עצמכם ואת הארגון שבו אתם עובדים, קורס פיתוח מצוינות עשוי להיות המקום הנכון עבורכם. מדובר בקורס המועבר על ידי מכללת אינטלקט אקדמון ומיועד עבור נשים וגברים מכל קשת התפקידים בארגונים.

כמה מילים על מצוינות

ראשית, חשוב להבין כי המונח מצוינות אינו מתייחס בהכרח למצטיינים, כלומר לאנשים שמגיעים להישגים גבוהים מאוד ביחס לסביבה. אמנם מונחים אלו אינם סותרים זה את זה אך הכוונה במצוינות היא יותר להיבטים באישיות ובאופן ההתמודדות עם מטלות, אתגרים ומצבים בחיים. כלומר, הדגש הוא על עצם ההתמודדות ולאו דווקא על התוצאה, על שיפור מתמיד ביחס לעצמי ולא ביחס לאחרים. מדובר בתכונה הנרכשת לאורך החיים במהלך תקופת הילדות, בבית הספר, בבית, בצבא ובעוד מגוון מסגרות אחרות. היא כוללת למשל לקיחת אחריות, אמונה עצמית, התמדה ונחישות, סובלנות ורגישת, מתן דוגמא אישית וכן כישורים שכל אחד מאיתנו נולד עימם באופן טבעי.

חשיבותה של מצוינות

כאמור, מצוינות היא היכולת לקחת את הכישורים הבסיסיים שלנו ולהביא אותם אל המקסימום האפשרי, ובכך לבטא אותם במקום התעסוקה, במשפחה, ביחסים, בלימודים, וכדומה. מכאן שמדובר בתכונה חשובה ביותר עבור כל אחד ואחת מאיתנו, החל בעובדים זוטרים בחברה ועד למנהלים בארגון, החורגת בהרבה מעבר למקום התעסוקה. בד בבד, היא נוטה להשפיע גם על האנשים הקרובים אלינו ובוודאי אם אנו אחראיים על תפקודם, ואכן - קורס פיתוח מצוינות עוסק לא מעט גם במצוינות תרבותית וארגונית.

במה עוסק הקורס?

קורס פיתוח מצוינות של מכללת אינטלקט אקדמון נועד להקנות כלים למימוש מקסימאלי של הפוטנציאל הארגוני והאישי, ומשלב בין הרצאות פרונטאליות לסדנא ותרגולים מצבים שונים. בין היתר, שיעורי הקורס יעסקו במושגי יסוד למצוינות, טכניקות לפיתוח הזיכרון, אסטרטגיות להשגת יעדים, התמודדות עם שינויים, אפקטיביות ודרכים להשגת מצוינות, מיומנויות להפעלת פוטנציאל אישי, ועוד.

המעוניינים במידע נוסף על הקורס ובביצוע הרשמה מוזמנים לפנות כעת למכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובירור.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה