close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע מעוניינים יותר ויותר אנשים לערוך אירוע קטן, מסורתי ואינטימי

מערכת שורשכז תמוז, תשעז21/07/2017

שעה- טרנד חדש של עריכת אירועים קטנים ואינטימיים ולא ענקיים וגרנדיוזים

תגיות:
צילום: graphicstock
תחום האירועים החגיגיים פורח בישראל – אינספור חתונות, בריתות מילה, בר/ת מצוות ועוד שלל מאורעות משמחים נחגגים באירועים חגיגיים מסוגים שונים. לרוב מדובר בפורמט קבוע פחות או יותר – אירוע חגיגי בגן או אירועים או אולם שמחות, ארוחה דשנה אשר מגיעה מיד לאחר הטקס המסורתי, ובסוף ריקודים ומסיבה קצרה.

בעוד מדובר כאמור בפורמט יחסית אחיד המאפיין את מרבית האירועים החגיגיים בארץ, גם בתוך פורמט זה ישנה קשת שלמה של אירועים מסוגים שונים. יותר ויותר אנשים בוחרים בשנים האחרונות לערוך אירועים קטנים ומצומצמים מבחינת מספר המוזמנים והמשתתפים. תופעה זו מאפיינת גם לא מעט אנשים בציבור הדתי ושומרי המסורת. מה מושך אנשים רבים כל כך לצמצם את מימדי האירוע החגיגי שלהם ולערוך אירוע יחסית קטן, אינטימי ומסורתי וכיצד מומלץ לארגן אירוע מסוג זה על מנת שיהיה מוצלח?

אירוע אינטימי בעל אווירה אישית בו כולם מכירים את כולם
אחת הסיבות העיקריות לפופולאריות של אירועים קטנים בישראל בשנים האחרונות היא כי אנשים רבים מעוניינים באירוע בעל אווירה אינטימית, כזה בו כולם מכירים את כולם. בחתונות גדולות רבות מוזמנים אורחים רבים אשר לעיתים כלל אינם מכירים את החתן והכלה – חברים של ההורים ממקום העבודה, קרובי/רחוקי משפחה שהקשר אבד עימם מזמן וכו'. צעירים רבים מאסו בסוג זה של אירוע, ולכן הולכים על האפשרות של אירוע קטן ומצומצם יחסית. כאשר רשימת המוזמנים מתקצרת משמעותית, מזמינים רק את מי שבאמת מכירים וקרובים אליו – בני משפחה וחברים טובים.
סיבה אפשרית נוספת היא כי לטעמם של אנשים רבים אירועים קטנים הם מסוגננים ואלגנטיים יותר מאשר אירועים גדולים וגרנדיוזיים, וכי פעמים רבות גם זול יותר לערוך אירוע קטן מאשר אירוע גדול.
כל הסיבות הללו יחד הופכות את האופציה של אירוע קטן ואינטימי לאפשרות המועדפת על אנשים רבים, גם בקרב הציבור הדתי וציבור שומרי המסורת.

השלב החשוב ביותר - למצוא גנים ואולמות לאירועים קטנים
במידה וגם אתם אוהבים את האפשרות של אירוע קטן, אינטימי, מסוגנן ובטעם טוב, אך אינכם יודעים היכן להתחיל, כדאי להתמקד בשלב ראשון בדבר אחד עיקרי – מציאת גני אירועים או אולמות לאירועים קטנים. הכוונה היא למקומות המתמחים באירועים יחסית קטנים ומצומצמים. כאשר גן או אולם אירועים עורך בעיקר אירועים מסוג זה, גם המקום עצמו יהיה מעוצב בהתאם ויתאים מבחינות שונות בדיוק לאירוח של אירוע קטן, וגם אנשי המקצוע של המקום יוכלו לסייע לכם בתכנון הפרטים הקטנים של האירוע – החל מספקים שונים המתמחים באירועים מסוג זה ועד לעיצוב הכללי, סידורי הפרחים הרכב תפריט הקייטרינג ושאר האלמנטים השונים המרכיבים אירוע קטן ומוצלח.

לכן, בשלב ראשון כדאי להתמקד במציאת אולמות לאירועים קטנים המתמחים בסוג אירועים זה. לאחר מכן, יתר שלבי ההכנות יהיו קלים, פשוטים ואפילו מהנים...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה