close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צילום אירועים צנועים עם צלם דתי

מערכת שורשה אב, תשעז28/07/2017

צלמים לאירועים דתיים – טיפים לבחירה נכונה

תגיות:
אין כמו אירוע כדי לשמוח, לחגוג ובעיקר לפגוש אנשים שלא ראיתם מזה שנים. הדבר נכון גם בחתונות, גם בבריתות וכמובן גם בימי הולדת או בבר מצווה. מדובר על אירוע חשוב עבור כל המשפחה והחברים הקרובים, ולכן רבים בוחרים לתעד את הרגעים המשמעותיים האלו בצילום מקצועי. כאשר מדובר על אוכלוסייה דתית, כדאי להקפיד על צלם דתי שיבין את המנהגים של האורחים וידע להתנהג בהתאם. באירוע צנוע כל האורחים מגיעים לבושים בהתאם ומתנהלים בהתאם לאמונתם. צלם חילוני עלול לא להבין את הדקויות השונות, וכתוצאה מכך להפריע לזרימה הטבעית של האירוע. לא כל צלם ידע להתלבש בהתאם לדקויות של האוכלוסייה הדתית, דבר שעלול למשוך תשומת לב מיותרת ולהפריע למנוחת האורחים. לכן עדיף לבחור לעבוד עם צלם המגיע מרקע דתי, שיהיה רגיש וקשוב לאורחים ולמנהגיהם.

צלמים לאירועים דתיים – טיפים לבחירה נכונה

כאמור, כאשר מדובר על אירוע המיועד בעיקרו לאוכלוסייה הדתית, עדיף יהיה לעבוד עם צלם דתי. הדבר מקל לא פעם על התנהלות תקינה מול האורחים ומול בעלי השמחה. עם זאת, חשוב להבין שלא כל צלם דתי, הינו צלם מקצועי ואיכותי. לכן בטרם בוחרים לעבוד עם צלם מסוים, חשוב לבדוק בדיוק מה הרקע שלו, מה מידת הניסיון שלו וכמובן לא לשכוח לבקש לראות תיק עבודות. מומלץ תמיד להיפגש עם מספר צלמים שונים, לבדוק את רמת הניסיון שלהם ולהתרשם מהם באופן אישי. חשוב שהצלם יהיה קשוב לצרכים ולרצונות שלכם, היות וצלם טוב ידע לתפוס בדיוק את הרגעים המרגשים שהייתם רוצים לשמר לאורך שנים. מעבר לכך, חשוב לשמוע המלצות מלקוחות קודמים, להתייעץ עם חברים ומכרים ששכרו צלמים לאירועים דתיים וכמובן לחפש חוות דעת באינטרנט. מי שמחפש צלם חתונות דתי, כדאי לו לא להתעצל אלא לבדוק את תיק העבודות שלו, להתרשם מאיכות הצילום וסוג הצילומים. במידה ומדובר על סגנון צילום שאינו מדבר לליבכם, כדאי לוותר על שירותיו של צלם זה.

לסיכום, מי שמחפש צלם חתונות דתי, או לחילופין צלם לכל אירוע צנוע, חייב לבדוק היטב את איכות העבודה של הצלם. לא כל אחד ידע לתפוס את הזווית הנכונה או את התאורה המתאימה, ולכן חשוב להתרשם מעבודות קודמות ורק לאחר מכן להחליט. כמו כן, חשוב לתת את הדעת לעיצוב האלבום, היות וכל אחד מעוניין בעיצוב קצת שונה. מומלץ תמיד לשמוע חוות דעת והמלצות, בטרם בוחרים את הצלם שמתאים לכם.

המאמר מוגש באדיבות אתר טופ צלמים: https://www.eventsphotographers.co.il

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה