close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם תהליך גישור יוכל להתאים לכם?

מערכת שורשכח אב, תשעז20/08/2017

האם גישור יכול לעזור לכם?

תגיות:
ההחלטה להתגרש אף פעם לא נעימה, כי מי רוצה להודות שמשהו שהוא בחר בו בשלב מסוים בחיים לא באמת מתאים לו? עם זאת, הסטטיסטיקה לא משקרת ומראה שבישראל לפחות אחד משלושה זוגות ימצא את עצמו עושה זאת. לכן, אם גם אתם הגעתם למסקנה שזו הבחירה הנכונה עבורכם, כדאי לחשוב איך אתם רוצים לעשות זאת. כולנו מכירים את הסיפורים הבלתי פוסקים על אותם אנשים שהגירושים שלהם נפרסו על פני שנים רבות, אך האם זו הדרך היחידה? בהחלט לא בטוח. היום, כאשר אפשר לנסות את תהליך הגישור, אתם יכולים לחסוך לעצמכם לא מעט טרחה, כאבי לב וכסף. גישור זה תהליך שאומנם לא יחזיר את הזוגיות שלכם למה שהיא הייתה אך זה בהחלט תהליך שימנע מכם לבזבז אנרגיות רבות על הפרידה, אז למה שלא תנסו זאת?

אל מי כדאי לפנות לתהליכי גישור?
אנשי המקצוע שיוכלו לעזור לכם בכל מה שנוגע לגישור הם כמובן עורכי דין שלמדו את התחום הזה ושיכולים לעזור בכל הקשור אליו. חשוב לדעת שבדרך כלל הסוגיות בעולות בתהליכים של גישור כוללות את כל הדברים החשובים באמת, כמו לדוגמה:
• משמורת על הילדים
• חלוקת הרכוש
• התמודדות עם החובות המשותפים אם הם קיימים ועוד

במידה ולאורך השנים גם ניהלתם עסק משותף כפי שעושים לא מעט זוגות הרי שיש עוד פרטים שבהם תהליך הגישור שלכם יעסוק. מה שבטוח זה שאם תחליטו לעשות את הדברים בצורה כזאת יהיה לכם הרבה יותר פשוט בעתיד ויתרה מכך – בצורה כזאת כל אחד יוכל לפתוח את פרק ב' של חייו בשלב מוקדם יותר.

איך לבחור את עוה"ד שלכם?
האמת היא שבשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות עוד ועוד עורכי דין שמציעים לא רק לייצג את אחד מהצדדים בהליכי גירושין אלא חלקם גם מציעים סיוע בהליכי גישור. עם זאת, לא מכל איש מקצוע כדאי לכם לקבל שירות כי זה מאוד תלוי האם מדובר על עו"ד שמגיע עם ניסיון רב והאם יש מי שיוכל להמליץ עליו. זה נכון שאין שום קסם שאפשר לעשות וכנראה שאם הגעתם למסקנה שעליכם להיפרד זו תהיה הבחירה הכי טובה. עם זאת, אם אתם יכולים לעשות את הכול מבלי לפגוע אחד בשני ומבלי לפגוע בילדים, אז למה לא? בבחירת עוה"ד חשוב לברר, בין היתר, כמה הוא יגבה מכם עבור התהליך כי גם בנושא הזה ניתן לראות היום הבדל בין אנשי המקצוע השונים. חשוב לזכור שלא תמיד כאשר עו"ד מסוים גובה מחירים גבוהים יותר זה גם אומר שהוא יגיע לתוצאות בצורה מהירה או חלקה יותר. שתפו פעולה עם תהליך הגישור ותראו שלא תצטערו על כך שבחרתם באופציה המוצלחת והמודרנית הזאת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה