close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טנזניה טריפ- כי ככה עושים טיול לטנזניה!

מערכת שורשה אלול, תשעז27/08/2017

אם אתם רוצים לראות עולם ומחפשים את המקום המושלם לעשות את זה, תוכלו לעשות את זה עם טנזניה טריפ! רוצים להבין למה? כל הסיבות בהמשך המאמר!

תגיות:
טנזניה על קצה המזלג
טנזניה היא רפובליקה, השוכנת בחלקה המזרחי של אפריקה בשכנות עם קניה, רואנדה, אוגנדה, בורונדי, קונגו, מלאווי ומוזמביק. כמו כן, היא שוכנת גם האוקיינוס ההודי. חבל ארץ ידוע ומוכר במיוחד בטנזניה הוא זנזיבר והוא מוכר בעיקר בזכות חופי הים המיוחדים ביופיים שלו, אבל גם טנזניה עצמה מושכת אליה תיירים רבים מכל קצוות תבל בזכות מרחבי הטבע המרהיבים שלה, השבטים המיוחדים שיושבים בה ואתרי תיירות שונים ומרהיבים.

פשוט להתאהב
מי שכבר הספיק לבקר בטנזניה יוכל להעיד, שמדובר על ארץ מיוחדת, המאפשרת לחוות את העולם הגדול בדרכים שונות ומגוונות כדוגמת טיולים רגליים, רביצה על חוף הים וכמובן – גם טיולי ספארי, שמשאירים חוויות יוצאות דופן. אם כן, אין זה פלא, שגם הצוות של טנזניה טריפ התאהבו בה!

הרכב המטיילים
טיול בטנזניה יכול להתקיים בכל הרכב שהוא. ניתן לעשות אותו בזוג, כקבוצה, כמשפחה או עם כל מי שרק תרצו. כמובן, כל קבוצה או הרכב אחר של מטיילים זקוקים לתכנון שונה של הטיול על מנת שכל אחד יוכל ליהנות מהחוויה ולחזור לישראל עם טעם של עוד.

טיול בזוג
זוגות רבים בוחרים להגיע ולטייל בטנזניה, בעיקר במהלך חופשת ירח הדבש שלהם, אבל גם זוגות מבוגרים או צעירים, שפשוט רוצים זמן איכות זוגי ביחד במקום רחוק, הרחק מהשגרה היום יומית שלהם. אחת ההמלצות לזוגות המטיילים בטנזניה היא להגיע ולבקר בחופי זנזיבר, ליהנות מהשמש ומהנוף ולנוח כפי שאף אחד מאתנו לא מצליח אף פעם לעשות בישראל.

טיול בקבוצה
קבוצה בטיול מאורגן יכולה להיות מורכבת מקבוצה מאוחדת, שכל חבריה מכירים האחד את השני מראש והיא גם יכולה להיות קבוצה, שהורכבה מזרים לצורך הטיול המשותף. כאשר טנזניה טריפ מאחדים אנשים לקבוצת טיול, המטרה היא לאחד בין קבוצת אנשים, שתחומי העניין שלהם דומים וכך לבנות עבורם את הטיול המושלם. אם אתם קצת חוששים מהצטרפות לקבוצת אנשים לא מוכרים חשוב שתדעו, שבמרבית המקרים נוצרות חברויות ארוכות טווח, הממשיכות גם לאחר החזרה לישראל.

טיול כמשפחה
משפחות רבות גם כן בוחרות להרחיק ולטוס עד טנזניה וליהנות מכל מה שיש לרפובליקה המיוחדת הזו להציע. אחד היתרונות לש טיול לטנזניה בחיק המשפחה הוא הפוטנציאל העצום לגיבוש המשפחתי בעקבות החוויות המשותפות לכל בני המשפחה. כמובן, ניתן לארגן טיול מאורגן לטנזניה גם למשפחות וללא אנשים נוספים בעזרת טנזניה טריפ, כאשר הם יעזרו לכם לדאוג לכל מה שקשור ללינה, לאטרקציות, לסיורים מודרכים, להזנה ולמעשה, לכל מה שנחוץ במהלך טיול מחוץ לגולות הארץ.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה