close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים חזקים להגדלת אחוזי המכירות

מערכת שורשכג אלול, תשעז14/09/2017

אנחנו נגיד לכם עכשיו משהו, שלא תשמעו בשום מקום אחר, ואולי יפתיע אתכם: כדי להצליח בעסקים לא צריך בכלל מזל. לא מזל, לא קשרים אישיים ולא מיליון תארים

תגיות:
צילום: דודבני
אז מה כן צריך? לעבור קורס מכירות שמטרתו להקשיב למי שכבר עשה את זה בגדול, וללמוד ממנו.

קורס המכירות הטוב בארץ – בסלון או במשרד שלך
לא כולנו נולדנו ניר דובדבני, המנטור העסקי הגדול בארץ ומחבר רב המכר "בסוף יצא לך ארנב". אבל זה שאנחנו לא ניר, לא אומר שאנחנו לא יכולים ללמוד ממנו. למזלנו, את הטיפים הטובים ושיטות המכירה שלו – שכבר הוכחו אינספור פעמים כיעילות, עובדות ופשוט עושות את העבודה – הוא מלמד בקורס מכירות. אין לך זמן או יכולת להגיע לקורס? אין לך שום תירוץ, כי כעת הקורס של ניר מועבר גם בגרסה דיגיטלית, וכל אחד – החל ממעצבת שיער בכפר בצפון וכלה במנהל בכיר אך מתוסכל בגלל ביצועים נמוכים – יכול להזמין לעצמו את הקורס מכירות הטוב בארץ היישר לסלון או למשרד.

מהי שיטת ה -NLP הנלמדת בקורס?
מה בעצם הפך את ניר דובדבני למנטור מספר אחת בארץ, ומי שממלא אולמות ענקיים בקהל שהולך וגדל עד שכבר קשה למצוא מקום פנוי בסדנאות שלו? מעבר לכריזמה הבולטת, ניר הוא "אחד מהחבר'ה". לא נסיך או בן אצולה שהמשיך את ההון המשפחתי אלא אחד שבנה את עצמו בעשר אצבעות. הוא יודע לענות על כל בעיה שיכולה להתעורר אצל התלמידים שלו, כי הוא היה שם וחווה את זה בעצמו. כאיש עסקים הוא מצא והמציא תיאוריות שעזרו לו במכירות, בשכנוע ומיקסום שביעות רצון הלקוחות שכבר גויסו, ובמקום לשמור לעצמו את החידושים האלה, החליט לפתוח קורסים וללמד אחרים. ניר מלמד בשיטת ה NLP, שמתבססת על תיכנות שפתי נוירולוגי (בקצרה מאד – שיטה שמאפשרת לנו לזהות תבניות של שפה והתנהגות תת מודעיים אצל מי שעומד מולנו, ולכן עוזרת לנו להגיע אליו מהר יותר).

האם רק אנשי מכירות זקוקים לקורס מכירות?
למעשה, כל אדם באשר הוא זקוק לקורס מכירות של ניר דובדבני, לא רק מנהלים על קו הזינוק. כולנו סוחרים במשהו כל הזמן. לצורך העניין, גם כשאנחנו מתווכחים עם הילדים שלנו, אנחנו זקוקים לכלים שיעזרו לנו לנווט את השיחה למקום חיובי יותר. העובדה שאנו למדים איך "לקרוא" את העומד מולנו, להבין מה הוא רוצה שנגיד לו ובאיזו צורה הוא רוצה שנגיד לו את זה – זהו נכס שילווה אותנו כל חיינו, בכל תחום בו נעסוק. שלוש מילות המפתח של ניר דובדבני הן תודעה, שיטה ואימון. קודם כל תרגישו. תבינו את מצב התודעה שלכם ושל זה שעומד מולכם. לאחר מכן תלמדו את השיטה. בשלב השלישי תתאמנו. תיישמו את מה שלמדתם. ההצלחה מובטחת בכל תחום שבו תבחרו לעסוק, כי כאשר אנו לומדים לבנות אינטראקציה מדויקת עם העומד מולנו, אנו מייצרים שיח אינטימי ויעיל יותר, שתמיד עדיף על פני זרות מוחלטת וגישוש באפילה של "מה הלקוח רוצה?"
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה