close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוסך שאפשר לסמוך עליו לחלוטין? יש דבר כזה! בחדרה

מערכת שורשח תשרי, תשעח28/09/2017

לא פעם, כאשר אנו מגיעים למוסך עם תקלה ברכב מתחילה כסיסת ציפורניים: מה בדיוק הבעיה? כמה יעלה הטיפול? מתי הרכב יהיה מוכן?

תגיות:
לא פעם, כאשר אנו מגיעים למוסך עם תקלה ברכב מתחילה כסיסת ציפורניים: מה בדיוק הבעיה? כמה יעלה הטיפול? מתי הרכב יהיה מוכן? האם זה סוף הסיפור או שנצטרך לחזור בקרוב? בדרך כלל התשובות שאנו מקבלים אינן שמות קץ לחששות וגם מלאות במונחים טכניים לא מובנים. ואולם, אלפי הלקוחות של יורומוטורס חדרה, מרכז השירות לרכבי פיג'ו וסיטרואן - יודעים שאפשר אחרת.

שקיפות מלאה – לא סתם סיסמא
ביורומוטורס חדרה מכירים בחשיבות הגדולה של קשרים מצוינים עם לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. מדובר במרכז שירות שבאמת ובתמים שואף להפוך את חוויית הלקוח לנעימה, נוחה ושלווה ככל האפשר. לכן, אחד העקרונות הבסיסיים במקום הוא הקפדה על שיתוף מלא ושקיפות מוחלטת באשר לטיפול הנדרש, עם הצעת מחיר ברורה ומפורטת. לשם כך עומד לרשות הלקוח יועץ שירות הזמין בכל עת להסביר על הטיפולים הנדרשים ועל מה שקורה מתחת למכסה המנוע, כאשר בעל הרכב שולט ויודע בדיוק מה צריך להיעשות כדי להעניק לו, למשפחתו או לעובדיו את רמת הבטיחות האופטימאלית. הבחירה תמיד בידיו, וביורומוטורס סומכים עליו שיעשה את ההחלטה הנכונה.

יש מי ששומר עליכם
את מרכז השירות, המשתרע על שטח של שני דונמים באזור התעשייה הדרומי של חדרה, הקים לפני 17 שנה אורן לזניק, לאחר שניהל מוסך לרכבי מאזדה ופורד בחיפה ושימש בצה"ל כבוחן טנקים. אורן מחזיק בתואר הנדסאי רכב, בהסמכה לניהול מוסך מטעם משרד התחבורה, ובתואר טכנאי מומחה של חברת סיטרואן העולמית. בקיצור, מדובר בבעל מקצוע אמיתי שחי ונושם רכבים כמעט כל חייו, ומביא את ניסיונו ואת ערכי הניהול שלו אל קדמת הבמה ביורומוטורס. לדברי אורן, "הסוד להצלחה הוא שקיפות מלאה מול הלקוחות, ולכך מצטרפים הערכים של אמינות מוחלטת ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר". אלו לא רק מילים: כלל העובדים ביורומוטורס חדרה הם אנשי מקצוע מיומנים, רציניים ואחראיים, ועוברים הכשרות מטעם יצרני הרכבים כדי שיוכלו לספק פתרונות בטוחים ויעילים. כמו כן, מרכז השירות פועל בהתאם לתקן 9002 ISO שמבטיח כי תהליך העבודה יהיה בטיחותי ותקני לחלוטין.

בחירה אישית ואמינות מלאה
כאמור, אחד העקרונות החשובים ביותר מבחינתו של אורן לזניק, מנהל מרכז השירות, הוא השקיפות ואפשרות הבחירה של הלקוח. כך לדוגמא, כל לקוח המעוניין בכך יכול להיכנס לרחבת העבודה כדי להתרשם, לראות את העבודה ולקבל מידע והסבר מטעם יועץ השירות, שמלווה אותו החל מההגעה למקום, דרך מתן הצעת המחיר ועד לסיום התהליך. אורן מציין כי "הצעת המחיר מלווה בהסבר ברור ובשלוש אפשרויות לבחירה: שימוש בחלפים מקוריים בלבד, שימוש בחלפים לא מקוריים וזולים יותר כל עוד לא נפגמת אמינות הטיפול, והאפשרות השלישית היא שימוש בחלפים משומשים. המקרה האחרון יישקל כאשר מדובר בטיפול גדול במיוחד כמו למשל תיקון גיר או מנוע".

מנהל שיודע מה שקורה
כאמור, מאחורי אורן לזניק שנים רבות של עיסוק בכל סוגי הרכבים הממונעים, ואהבה גדולה למקצועו. לדבריו, בעת הצורך הוא מפשיל שרוולים ומצטרף אל הצוות שמונה כ- 20 איש בכל עבודה נדרשת, החל מאיתור תקלות ממחושב ועד לניקיונות. "אני יודע מה קורה במוסך בכל רגע נתון", אומר אורן, "ונמצא שם כדי לתת פתרון אם צצה בעיה מתחילת יום העבודה ועד סופו". אגב, היום של אורן במוסך מתחיל עם כוס הקפה של שש בוקר ונמשך עד לשעות הערב כך שאין לו הרבה זמן פנוי. "למשפחה ולתחביבים אני מתפנה בעיקר בשבתות, בהן אני רוכב על אופניים או יוצא לים בסירת המנוע שלי כדי לדוג דגים" – הוא אומר בחיוך.

השירות הטוב ביותר שאפשר לבקש
אם יש משהו שאוהבים ביורומוטורס יותר ממכוניות, זה אנשים. במרכז השירות עושים כל מאמץ על מנת להעניק ללקוח חוויה נוחה, חלקה ורגועה. כך למשל, מי שאינו מעוניין להגיע עם רכבו אל המוסך יכול להתקשר אל זימון התורים, ונציג של יורומוטורס יגיע בדיוק בשעה שנקבעה כדי לקחת את הרכב בשבילו, ולהחזיר אותו עם תום תהליך העבודה (שירות זה מותנה בתשלום). כמו כן, לקוחות המרכז נהנים מרכבים חליפיים בהתאם לזמינות ומאפשרות להשכרת רכבים בתעריף מוזל, מפריסת אשראי נוחה, וממענה אנושי 24/7 לקבלת הכוונה בעת תקלה ברכב או לאחר תאונה. בנוסף, ניתן ליווי אישי לאולם התצוגה של סיטרואן ופיג'ו עם ייעוץ מקצועי לרכישת רכב חדש מיבואן, ואותו הדבר לגבי טרייד אין בעסקאות משתלמות במיוחד. כל זאת לפני שהזכרנו את מועדון הלקוחות שמעניק לא מעט הטבות, הנחות משמעותיות ואף שירותים בחינם, אליו ניתן להצטרף בקלות רבה וללא כל התחייבות.

"הלקוחות שלנו יודעים שיש כאן מנהל וצוות עובדים שאפשר לסמוך עליו, ושאנחנו עושים הכל מבחינת שירות, מקצועיות ובטיחות", מסכם אורן לזניק. "העובדות מדברות בעד עצמן: אנשים ועסקים רבים בוחרים אותנו כמוסך הקבוע שלהם וגם ממליצים עלינו לאחרים שהופכים בעצמם ללקוחות קבועים"


לפרטים נוספים על המוסך ושיחה עם נציגיו התקשרו ל- 04-6220610 או היכנסו לאתר: http://www.euromotors.co.il/

לעדכונים שוטפים - היכנסו לעמוד הפייסבוק של יורומוטורס חדרה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה