close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האדרת והאמונה- מתוך פרוייקט צמאה

מערכת שורשט תשרי, תשעח29/09/2017

אלבום צמאה 4- אמנים שרים תפילה... אמנים שונים שרים התוועדות

תגיות:
הפרוייקט, המפגיש חומרים וניגונים חסידיים עם יוצרים מכל הקשת התרבותית היהודית/ישראלית - זכה להצלחה יוצאת דופן והוליד סדרה של אלבומים ייחודיים שהגיעו למעמד של אלבומי זהב ופלטינה, לצד ערוץ יו-טיוב מצליח ועוד.

צמאה 4, מפגיש מבצעים ויוצרים חדשים ומרעננים עם ניגוני חב״ד מסורתיים. באלבום החדש נוטלים חלק לא מעט אומנים ויוצרים שמשתתפים בו לראשונה, כדוגמת: קובי אוז, קובי אפללו, נתן גושן, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב. לצד המבצעים המוכרים והאהובים- אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל וישי ריבו.

גם אלבום זה, כקודמיו, מופק על ידי נאור כרמי. "התרגשות גדולה לקראת צאתו של האלבום הרביעי בסדרת צמאה. כל הזמרים המשתתפים באלבום, בחרו בעצמם את הניגונים מתוך חיבור אישי כאשר כולם כאחד ציינו באוזניי עד כמה המילים מהמקורות והניגונים המסורתיים המיוחסים לאדמו"רים השונים בחסידות חב"ד, נוגעים בהם אישית".

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י״ט כסלו תשע״ח בבנייני האומה בירושלים, במתכונת של מספר שיא של שנים-עשר מופעים שיתפרסו השנה על פני חמישה ימים מלאים. בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.

מתוך האלבום החדש, האזינו לרצועה- האדרת והאמונה...




הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה