close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך אסקייפ רום הפך לפעילות המבוקשת ביותר

מערכת שורשכז תשרי, תשעח17/10/2017

מדוע הפכו חדרי הבריחה לבילוי כל כך אהוב?

תגיות:
בתוך חדר בריחה
צילום: יח"צ חברת אניגמה

אירועי חברה, סדנאות פיתוח מנהלים, ימי הולדת ואפילו דייטים ראשונים או הצעות נישואין. כל אלה קיבלו בשנים האחרונות זריקת ריענון משמעותית עם הפופולריות הרבה של חדרי הבריחה, אלה שאתם בוודאי מכירים בתור אסקייפ רום. החדר הנעול עם כתבי החידה והצפנים הפך את כולנו לחוקרים מדופלמים, ומי שהתנסה בחוויה כבר משתוקק לחוות אותה שוב. עם מאות חדרי בריחה הפועלים כיום בכל רחבי הארץ זה בהחלט מובן. אם אתם תוהים איך זה קורה ומה בעצם גורם לנו לרצות עוד אסקייפ רום ואחריו עוד אחד, התשובות (האפשריות) לפניכם.

התעלומה שתקפיץ את האדרנלין
אסקייפ רום מורכב מכמה וכמה גורמים שכל אחד בנפרד, וכולם ביחד, מצליחים להקפיץ את האנרגיות ואת רמות האדרנלין. מצד אחד יש לנו שישים דקות בדיוק, מה שאומר שאנחנו במרוץ נגד השעון ואין לנו הרבה זמן לפענח את החידה. מצד שני אנחנו מבינים שלכל חפץ תמים בחדר עשוי להיות שימוש אחר לחלוטין, מהמראות, דרך התמונות ועד מכשיר הטלפון העתיק או השטיח שעל הרצפה. כל פריט עלול להתגלות כמשהו אחר לחלוטין, והתשובה בהחלט עשויה להגיע מכיוון בלתי צפוי. כשאנחנו מבינים את זה ומנסים לאלתר, לנחש ולהסיק מסקנות אנחנו מגלים שיש לנו מרץ כמו שמעולם לא היה לנו. התחושה הזו ממכרת, תודו.

אסקייפ רום כחוויה קבוצתית
יתרון נוסף שיש לחדר הבריחה (אסקייפ רום) להציע הוא שמדובר בחגיגה קבוצתית. כשאנחנו נשלחים לתוך אסקייפ רום נעול עם משימה ברורה יש לנו רק את עצמנו ואת חברי הקבוצה שלנו. בין אם אתם יוצאים להרפתקה עם בני המשפחה, עם הקולגות מהמשרד או עם החבר'ה שלכם, אסקייפ רום יחייב אתכם לעבוד יחד, לשתף פעולה, להקשיב אלה לאלה וגם להביע דעה, להציע הצעות, לתמוך ולקבל פרגון גם מאחרים. עבודת הצוות הזו יוצרת חיבור נפלא בין כל המשתתפים, מה שבוודאי מסביר למה ימי גיבוש רבים מתכוננים סביב אסקייפ רום כפעילות מרכזית.

טיפים לבחירה נכונה
כדי שתוכלו לבחור אסקייפ רום שתיהנו ממנו באמת, אתם לא צריכים לעבוד מאוד מאוד קשה. למעשה, כל חדר בריחה כמעט יכול להתאים לכם, אם רק תבדקו מראש את רמת הקושי שלו. יש חדרים שיתאימו לכולם, בכל גיל ובכל רמה. מצד שני, אם זהו החדר הראשון שלכם אולי כדאי לבחור אסקייפ רום שנחשב לרמת קושי נמוכה יחסית, ולו רק כדי שלא תתייאשו במהלך הדרך. בנוסף, אם אתם יוצאים לחוויה עם החברים הטובים או עם העובדים במשרד, אל תשכחו לוודא שאיש אינו מכיר את החדר שאליו אתם יוצאים, פשוט כדי שכולם יהנו, גם מי שהתנסה בעשרות חדרי בריחה עד היום.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה