close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ההבדלים בין בריכת פיברגלס לבין בריכת בטון

מערכת שורשכח תשרי, תשעח18/10/2017

מה ההבדלים בין בריכות בטון לבריכות פיברגלס ומה עדיף להתקין?

תגיות:
הנושא של בריכות שחייה ביתיות עולה לכותרות בשנים האחרונות מפני שאנשים רבים מבינים את הפוטנציאל הטמון בבריכות אלה ומחפשים פרטים ומידע מקיף כדי להחליט איזו בריכה תהיה הכי מתאימה להם, לגינה ולבית שלהם וכמובן לנוחות ולדרישות שלהם. כאשר הם בוחנים את ההבדלים בין סוגים שונים הם צריכים להבין את המושגים השונים השגורים בתחום וכך לדעת מה היתרונות והחסרונות של כל סוג וסוג.

בעולם של בריכות שחייה פרטיות נפוצים במיוחד שני סוגים - בריכות שחייה העשויות מבטון ובריכות שחייה העשויות מפיברגלס. חשוב מאד להכיר לעומק את התכונות של כל סוג וסוג וכך יהיה קל יותר להבין מה עדיף על פני האחר. כיום כבר ידוע שהפיברגלס הוא חומר בעל תכונות חיוביות רבות שמשפיעות על הבריכה והופכות אותה לכדאית, נוחה מאד ומומלצת ביותר. אז מה ההבדלים המהותיים בין הסוגים השונים?

מה התכונות של בריכות בטון?
מדובר בבריכות מסיביות מאד שברגע שיוצקים אותן לחפיר שבגינה - אי אפשר לעשות בהן שינויים. לא הרבה אנשים יודעים שלקרקע יש לפעמים נטייה לתזוזות, גם אם קלות, וכאשר מחליטים להבנות בריכה שעשויה מבטון - היא לא יכולה להתאים את עצמה לשינויים בקרקע והיא עלולה להיסדק או להיפגע. בנוסף לכך, התקנת הבריכה היא חד פעמית, כלומר לא ניתן לשנות אותה, להזיז אותה או להעביר אותה למקום אחר במידה ומחליטים לעבור דירה או בית.

מדוע כדאי להעדיף התקנת בריכת פיברגלס?
הפיברגלס נחשב כיום לחומר המוביל והמתאים ביותר לצורך התקנת בריכות שחייה פרטיות. יש לו אינספור יתרונות ותכונות חיוביות ואט אט גם הלקוחות והצרכנים מבינים זאת. להלן רק חלק מהתכונות של החומר שהופכות אותו למושלם עבור בריכות שחייה פרטיות:
• ההתקנה של בריכת פיברגלס קלה ומהירה בהרבה לעומת בניית בריכה מבטון. התהליך של תכנון, בנייה והתקנה לא עולה על תקופה של שבועיים או שלושה, מה שהופך את ההנאה מהבריכה הפרטית למשתלמת ומהירה מאד.

• אפשרויות העיצוב והפיכת הבריכה ליפה, מעוצבת ודקורטיבית אפשרית ומתאימה הרבה יותר לבריכות העשויות פיברגלס.
• בריכת הפיברגלס מתאימה את עצמה לשינויים או תזוזות שחלים בקרקע עם הזמן והאיכות והעמידות שלה עצמה לא נפגעות.
• במידה ועוברים לגור בבית אחר - אפשר לפרק את הבריכה ולהעביר אותה לגינה שבבית החדש.

• הפיברגלס שומר על היופי, הברק והמראה שלו לאורך הרבה מאד זמן וניתן לשלב בו גם עיצוב באבני פסיפס - מה שהופך את אזור הבריכה כולו ליפה במיוחד, מעוצב ואפילו יוקרתי ומפואר.

• את בריכות הפיברגלס אפשר להתקין בכל מידה שדרושה וכך להתאים אותה במדויק לכל חצר או גינה.

איך בוחרים את הבריכה המתאימה?
מי שמעוניין להתקין בריכת שחייה פרטית בגינה או בחצר שלו חייב לקבל ייעוץ מקצועי מבעל מקצוע שיש לו את הידע בסוגי הבריכות השונים. מבעל מקצוע כזה הוא יוכל לקבל סקירה של כל מה שחדש ומעודכן בתחום על מנת שיוכל לקבל את ההחלטה שתהיה המתאימה ביותר עבורו, עבור בין המשפחה שלו וכמובן עבור הבית והגינה שלו.

בני המשפחה כולם ייהנו מהבריכה הפרטית שעומדת לרשותם ולא יצטרכו לנסוע רחוק על מנת ליהנות משחייה בבריכה או לסבול מצפיפות בבריכות הציבוריות. הבריכה הפרטית שלהם תעמוד לרשותם מתי שרק ירצו והם יוכלו לארגן בה גם אירועים או מפגשים עם מכרים, חברים, שכנים או בני משפחה אחרים. הבריכה תוכל להפוך בקלות ובמהירות למרכז הבילוי של כל בני המשפחה ללא קשר לגילם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה