close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שרציתם לדעת על הטרנד הבא: גריל גז!

מערכת שורשד חשוון, תשעח24/10/2017

מהו בכלל גריל גז ומהם היתרונות שלו? איך הוא הפך פתאום לאחד המוצרים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם? במאמר זה תקבלו את כל התשובות לכל השאלות!

תגיות:
מהו גריל גז?
גריל הגז הוא הדרך הטובה ביותר להבעיר מנגל במרפסת, בחצר או על הגג של הבית. גריל הגז יכול להגיע בגדלים שונים ובניגוד לגריל המוכר לנו, הוא מחובר למערכת הגז הביתית ומאפשר הדלקה קלה ונוחה של הגריל וכך גם לגבי כיבויו. הדגמים השונים של גרילי הגז מאפשרים לכם ליהנות מתכונות שונות, שייחודיות לגריל גז ולא קיימות בגרילים הרגילים והמוכרים לכולנו.

הכי בטיחותי לבית
בין אם אתם אוהבים להבעיר מנגל במרפסת הדירה או בחצר הבית, אתם ודאי מכירים היטב את הבעייתיות שבכיבוי מושלם של האש בתום השימוש והרי ידוע לכל, שמספיקה להבה קטנטונת שמאבדים שליטה עליה כדי לגרום לנזק גדול. זהו אחד היתרונות בולטים של גריל גז: ניתן להדליק ולכבות אותו בקלות באמצעות שחרור הגז והפסקתו, המבטיח כיבוי מלא של האש בגריל.

לשמור על הטעם
יתרון נוסף של גריל הגז על פני גריל הפחמים הוא, שבגריל הגז אין מגע ישיר של הבשר עם האש. למה זה יתרון? מפני שמגע ישיר עם האש עלול לשרוף ולייבש את הבשר. לכן, אם אתם רוצים לשמור על הטעם של הבשר ולאכול אותו כשהוא עסיסי כפי שהתכוונתם, גריל הגז הוא הפתרון המושלם עבורכם!

הכיסוי
עוד יתרון בולט של גריל גז הוא הכיסוי של הגריל. הכיסוי של הגריל מהווה יתרון משתי סיבות. האחת, שמירה מיטבית על החום שבתוך הגריל. השנייה, מניעת ריחות בלתי פוסקים לאורך כל זמן הבערת הגריל. יתרון זה חשוב בעיקר כאשר מבעירים אותו במרפסת של דירה, כאשר אין רצון וכמובן, אין גם צורך, שכל השכנים יהיו שותפים לפעילות הקולינרית שלכם.

המראה
איך שלא נסתכל על זה, גריל הגז הוא הרבה יותר נעים למראה מאשר הגריל הרגיל. גרילי הגז המוצעים כיום בשוק הם גרילים מעוצבים ויכולים בהחלט להישאר במרפסת באופן קבוע, בלי לצרוך יותר מדי שטח מהמרפסת ולמעשה להוות פריט עיצובי בה ממש כמו ריהוט הגן שבה.

התכונות השונות והמשתנות
כאמור, לגרילי הגז יש תכונות ייחודיות להם והן משתנות בין גריל גז אחד לאחר. לדוגמה, יש גרילי גז עם טכנולוגיות חדשניות לפיזור אחיד של החום, בעזרתו תוכלו לצלות את הבשר שלכם על כל שטח הגריל באותה עצמת החום. כמו כן, יש גרילי גז עם מד טמפרטורה על מכסה הגריל, שיאפשר לכם לדעת בדיוק מהי טמפרטורת הצלייה בכל רגע נתון וכך לצלות את הבשר שלכם באופן מיטבי. אם כן, הטיפ הראשון לבחירת גריל חדש הוא חשיבה על התכונות החשובות לכם ובחירתו על פיהן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה