close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להרגיש קלילים על הבוקר עם קייטרינג חלבי

מערכת שורשי חשוון, תשעח30/10/2017

מה היתרון של הזמנת קייטרינג חלבי לאירוע המתקיים בבוקר? היתרון הוא, שלאחר הארוחה לא מרגישים כבד, כמו שמרגישים לאחר ארוחה בשרית

תגיות:
ארוחת בוקר ישראלית:
במשך שנים רבות, השתרש בישראל המנהג של "ארוחת בוקר ישראלית". זוהי ארוחת בוקר קלה חלבית. ארוחה זו מורכבת מלחם, סלטים, גבינות, חלב וקורנפלקס, ומעדנים חלביים. בתי המלון בארץ אימצו סגנון ארוחה זו. הארוחה החלבית בבוקר, מוכחת מדעית כבריאה יותר. חלק מבתי המלון בעולם, מאפשרים לנופשים לבחור בין סגנון ארוחת הבוקר הבשרית המקובלת באירופה, לבין "ארוחת בוקר ישראלית".

מה יכיל בר פתיחה חלבי?
ניתן בטעות לחשוב, שבר פתיחה באירוע חלבי, מקצועי פחות מבר פתיחה בשרי. אולם אין זה נכון. ראשית כל, עיצוב נכון, יהפוך את בר הפתיחה ליפה ומרשים. מה יכיל בר פתיחה חלבי? מומלץ שבר הפתיחה יכיל סוגים רבים של סלטי ירקות. בנוסף, כדאי לשים בבר סוגים רבים של גבינות ומטבלים. חשוב לשים סלסלות עם סוגים שונים של פיתות ולחמניות. המשקאות בבר, יהיו חלב, וסוגים שונים של משקאות חלב, כמו: חלב בטעם וניל, חלב בטעם בננה, חלב בטעם מוקה, ועוד. מומלץ גם לשים סוגים שונים של דגני בוקר.

מה יגישו במנה העיקרית החלבית?
למעשה, אפשר להרגיש כבדות קלה גם אחרי קייטרינג חלבי. המנות העיקריות בקייטרינג החלבי מושקעות ביותר. בדרך כלל, יוגשו פשטידות, אטריות ברטבים שונים, דגים, צ'יפסים, פיצות, ועוד מאכלים חלביים חמים. הקינוחים שיוגשו בסוף האירוע יהיו עשירים וטעימים. בדרך כלל, הקינוחים יהיו גלידות, כדורי שוקולד ועוגות גבינה.

המשתתפים יוכלו לאכול בצהריים בשרי:
קייטרינג חלבי בבוקר, מאפשר לשומרי תורה ומצוות לאכול במהלך שאר היום כל סוג אוכל שהם חפצים. לו היו אוכלים בבוקר ארוחה בשרית, לא היו יכולים בהמשך היום לאכול ארוחה חלבית. אולם, כאשר הם אוכלים בבוקר חלבי, אזי יאכלו לאכול בצהריים ארוחה בשרית. גם הציבור שאינו שומר תורה ומצוות, ירגיש קליל יותר לאחר ארוחה חלבית בבוקר.

לסיכום:
אפשר להפיק אירוע מכובד בבוקר גם באמצעות ארוחה חלבית עשירה ובריאה.
בחסות פזית ספיר בוטיק קולינרי
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה