close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ספרי חיים ולדר

מערכת שורשח אייר, תשעח23/04/2018

אם אתם רוצים לראות את הילדים שלכם מפתחים הרגלי קריאה, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת עידודם לקרוא ספרים שמוצאים חן בעיניהם

תגיות:
ככל שחולפות להן השנים, פחות ילדים מעדיפים להעביר את הזמן הפנוי שלהם בקריאה, אלא בשימוש בפלאפון או במחשב. אם אתם לא מוכנים לתת לילדים שלכם לאבד את הדבר המופלא הזה, יהיה כדאי לכם לעודד את הילדים שלכם לקרוא ספרי נוער, כמו אלו של חיים ולדר, אשר יוכלו לעורר בהם השראה ולשנות כליל את דפוסי החשיבה שלהם.

ישנם מגוון ספרי נוער שאתם יכולים לרכוש לילדים שלכם בכדי לעודד אותם לקרוא ולשנות את הרגלי הקריאה שלהם. חשוב לזכור שאם אתם רוצים לראות את הילדים שלכם מפתחים הרגלי קריאה, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת עידודם לקרוא ספרים שמוצאים חן בעיניהם ומעוררים בהם השראה.

קריאת ספרים – דבר שאין להמעיט בחשיבותו
אם אינכם מודעים לכך, אז דעו לכם שלקריאת ספרים יש לא מעט יתרונות, וביניהם פיתוח הדמיון, שיפור הזיכרון, הבנת הנקרא, שיפור באמפתיה ויחסי האנוש וצבירה של ידע רב. רוצים לראות את הילדים שלכם נהנים מכל היתרונות הללו? ובכן, כל שעליכם לעשות זה לגרום להם להבין את היופי הטמון בקריאת ספרים.

מה שמייחד ספרים זה שיש הרבה סוגים מהם. ישנם אשר מעדיפים לקרוא ספרי פנטזיה וישנם אשר יעדיפו ספרי עיון. מה שמשותף לאותם אנשים זה ההבנה שלהם את הידע והמידע שהם יכולים למצוא בספרים. כמובן שאם אתם רוצים לראות את הילדים שלכם קוראים הרבה, תצטרכו לחשוף בפניהם מגוון גדול למדי של ספרים מסוגים שונים, כך שיוכלו להכיר את העולמות השונים.

הספרים של חיים ולדר
רוצים ללכת על הימור בטוח בכל הנוגע לספרי ילדים שאתם יכולים לרכוש? ובכן, ספריו של חיים ולדר מעוררים השראה בקרב ילדים ובני נוער ברחבי העולם כולו, וזאת כאשר הפופולאריות שלו לא דועכת במרוצת השנים אף לא מעט. לאורך השנים הוא הוציא ספרים רבים, ויהיה כדאי לכם לקנות את אחד מספריו למען הילדים שלכם, שכן הם ללא ספק יתאהבו בכתיבה.

את הספרים של חיים ולדר ניתן למצוא באינטרנט בחנויות השונות, ואם אתם רוצים למצוא את הספרים במחירים המשתלמים ביותר, כמובן שגם תוכלו לשקול רכישה של ספרי יד שנייה. כאשר מדובר בכסף שאתם אמורים להוציא על רכישת ספרים, תזכרו שהוא משחק תפקיד פעוט, ויותר חשוב תהיה ההשכלה של הילד שלכם וכל היתרונות שהם ייהנה מהם אם ילמד לפתח הרגלי קריאה.

מעודדים את הילד לקרוא
אם תעודדו את הילד שלכם לקרוא לאורך שנותיו הצעירות, זה יאפשר לכם לראות איך הוא חי את החיים שלו בצורה הרבה יותר פרודוקטיבית, וזאת כאשר הוא יכול לרכוש ידע בקלות. ספרי נוער יכולים להגיע בסוגים רבים ובאינספור תחומים, ואם אתם רוצים לראות את הילדים שלכם מתחילים לקרוא, תתחילו לחשוף בפניהם ספרים כבר בגיל צעיר ככל שניתן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה