close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אחסון תכולת דירה לפני שיפוץ

מערכת שורשיב אייר, תשעח27/04/2018

שיפוץ בית יכולה לקחת די הרבה זמן. נשאלת השאלה – מה קורה בזמן השיפוץ עם החפצים ותכולת הדירה?

תגיות:
שיפוץ של בית או דירה הוא מצב שבו בעצם לבני המשפחה אין מקום קבוע להתגורר בו והם מוצאים פתרון זמני לשינה, התנהלות יומיומית ומגורים. לעיתים מדובר בתקופה של כמה שבועות ובמקרים קיצוניים יותר יכולה תקופת השיפוץ לארוך אפילו כמה חודשים. נשאלת השאלה – מה קורה בזמן השיפוץ עם החפצים ותכולת הדירה?

לשמחתם של אלה המשפצים את הדירות או הבתים שלהם יש כיום שירותי אחסנה מקצועיים שמתאימים גם למקרים כאלה. האחסון יכול להתאים בדיוק לצרכים של הלקוח והם יהיו שונים בין לקוחות שונים. יהיו לקוחות שיזדקקו לתקופת אחסנה ממושכת, אפילו של למעלה משנה ויהיו כאלה שיצטרכו פתרונות אחסון זמניים בלבד. על מנת להשכיל ולבחור את סוג האחסנה המתאים לכל לקוח ולקוח חשוב לדעת כמה פרטים כלליים אודות השירות:
• היכן ממוקם המחסן? מומלץ (אך לא הכרחי) שהמחסן שבו נשמרים הפריטים יהיו קרוב למקום המגורים של הלקוח, בעיקר אם מדובר באחסון המבוצע על מנת שהדירה תהיה בשיפוץ.
• חסכון כספי – יש שתי אפשרויות לחסוך ככל האפשר בהוצאות האחסנה – האחת היא בחירה ביחידת האחסנה המתאימה לגודל הרהיטים או הפריטים שצריך לאחסן והשנייה היא לסגור עסקה מראש לכמה חודשים, מה שיוזיל באופן יחסי את העלות של כל חודש אחסנה.
• בחירה בחברה מוכרת ומקצועית – לא כל אחד יכול להקים מחסן ולהציע שטחי מחסנים להשכרה. חשוב מאד ידע וניסיון בלוגיסטיקה, ידע נרחב אודות שיטות אחסון ומיון וכמובן דרך עבודה שבה הלקוח יידע שיש לו על מי לסמוך ויש מי ששומר על החפצים שלו.
• קנה מידה גדול או קטן – אחסון תכולת דירה הוא משימה מאתגרת שחייבת להתבצע בשלבים נכונים ותוך כדי שימת לב מוקפדת לסדר החפצים והרהיטים שמוכנסים ליחידת האחסון.
• חשוב מאד לדעת שהשכרת מחסן כמוה כהשכרת בית או דירה. בחוזה בין הלקוח לחברה המקצועית צריכים להופיע כל הפרטים אודות המחסן – מיקום גאוגרפי, גודל, מיקום של יחידת האחסנה הספציפית במערך הלוגיסטי של החברה ומתי ואיך אפשר להוציא חפצים או רהיטים מהאחסנה.

המשמעות של שיפוץ דירה
כאשר דירה עומדת בפני שיפוץ – חשוב מאד שבעלי הדירה יידעו שאין זה אומר שהן חייבים למכור את החפצים או הרהיטים שלהם , אלא יכולים לאחסן אותם ולשמור עליהם. אנשים רבים חושבים בטעות שהם כבר לא יוכלו לעשות שימוש ברהיטים שברשותם וכלל לא מעלים על דעתם את האפשרות של אחסנה לטווח ארוך או קצר. כאשר מנסים לחסוך כמה שיותר כסף במהלך שיפוץ דירה אין ספק שיש הרבה שקט נפשי בידיעה שהרהיטים ממתינים להגיע לדירה החדשה ולא חייבים לקנות רהיטים חדשים.

ביטוח
חברת אחסנה מקצועית חייבת שתהיה לה פוליסת ביטוח למקרה שחלילה יקרה משהו ברחבי המחסן ורכוש אשר שייך ללקוחות יינזק בדרך כלשהי. הפוליסה חייבת להגן גם על הלקוחות וגם על החברה, שכן יש מקרים שבהם אין שליטה לעובדים או המנהלים שלה ומקרים כאלה ואחרים יכולים לקרות גם אם לא מתכוונים או רוצים. קיומה של פוליסת ביטוח שכזאת גם תעיד על המקצועיות של החברה ועל החשיבות שהיא נותנת לרכושו של הלקוח וגם תוכיח ללקוח שהוא יכול לתת בה את האמון שלו.

מה יעלה בגורלם של מוצרי חשמל?
מדובר על נושא שמעסיק אנשים רבים בבואם לשכור שירותי אחסנה מקצועיים. מצד אחד – ייתכן והם יצטרכו את המכשירים ויהיה חבל לנסות למכור או למסור אותם ולקנות חדשים תחתם. יחד עם זאת – כאשר מדובר על אחסון תכולת דירה על מנת לאפשר שיפוץ נוח ומרווח בבית – אין ספק שאחסון הוא הפתרון הטוב ביותר, שכן מדובר בפרק זמן קצר ולא ארוך מאד. יחד עם זאת אם מדובר על אחסנה של מעל שנה, כדאי להתייעץ עם מי שבקיא או מכיר את הנושאים האלה ולחשוב האם המכשיר יהיה עדיין נוח ובטוח לשימוש לאחר אחסנה כל כך ארוכה.

לשאול שאלות ולקבל תשובות!
כמו בכל תחום אחר – גם כאן חשוב מאד לשים לב מה בדיוק עומד מאחורי השירות המקצועי של אחסנת תכולות דירה, מכל סיבה שהיא. כאשר בוחנים מראש את כל המידע והנתונים הדרושים – אין ספק שיהיה קל יותר לקבל את ההחלטה על האחסון וכך להפוך אותו ליעיל ונוח הרבה יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה