close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה כדאי לעשות כיום שופינג במרכז?

מערכת שורשיט אייר, תשעח04/05/2018

לא משנה מה אתם מחפשים, שעונים אן אופנה, תכשיטים או מתנות לחברים, שופינג בקניון מעניק שפע ומגוון...

תגיות:
בחנויות השונות, העמוסות סחורה, ניתן למצוא כל שיעלה על הדעת. חולצות ולבנים, אקססוריז ותכשיטים, חפצי אומנות, תמונות ומוצרים לבית ועוד מגוון רחב של מוצרים שלהם אנו זקוקים או משתוקקים. אבל היכן באמת נוהגים הישראלים לערוך את הקניות, היכן הם נהנים מחוויית השופינג האולטימטיבית? הרוב המוחלט של האנשים באזור המרכז מעדיפים, בכל זמן נתון ויותר מכל האפשריות האחרות, לבקר בקניונים. בפרט - קניונים בתל אביב. למה זו האפשרות המועדפת? שאלנו, ביררנו וחזרנו עם התשובות.

שופינג כבילוי חברתי
תרבות השופינג בארץ וגם בעולם הביאה לכך כי את מרבית הדברים אנו אוהבים לקנות כשאנו מלווים באנשים היקרים לנו. אלה יכולים להיות בני משפחה, אלה יכולים להיות חברים, אבל העיקר זה ששופינג הפך לאירוע חברתי ותרבותי ממדרגה ראשונה. קניונים בתל אביב מהווים פלטפורמה ראשונה במעלה לחוויה חברתית משום שהם מציעים מעטפת של פתרונות חווייתיים וחברתיים. בכל קניון שמכבד את עצמו יש לצד החנויות גם אטרקציות, בתי קפה ובתי אוכל נעימים להתרגעות, כיף והנאה. בכל שעה ניתן למצוא מקום להתיישב עם השקיות, ללגום בנחת משקה קר או קפה חם. ניתן לפטפט עם החברים ולשטוף את העיניים בכל האנשים שבאו לקנות ולבלות.

אין תחליף למבחר ולסדר
מלבד העובדה שהקניונים מציעים לנו חוויה משולבת של שופינג ובילוי חברתי, קניונים בתל אביב גם מציעים חוויה אסתטית, מבחר וסדר. בשום מקום אחר לא ניתן למצוא תחת קורת גג אחת מגוון רחב כל כך, פריטים רבים כל כך, מותגים רבים כל כך. בקניונים המובילים ניתן למצוא את כל פריטי האופנה, את כל המוצרים לבית, מגוון עצום של מתנות ורעיונות. אין תחליף למבחר, לסדר, לכמות ולאיכות. אפילו אם מתחשק לצאת לשופינג ולא ממש יודעים מה בדיוק רוצים – לאחר בילוי מול חלונות הראווה המלאים כל טוב זוכים בהשראה ומוצאים בדיוק את מה שרוצים ואת מה שצריכים.

המקום שמתאים לכולם
כששאלנו באפן מקרי אנשים מכל הגילאים מדוע הם בחרו ליהנות משופינג דווקא בקניון קיבלנו עוד כמה תשובות מעניינות. למשל, עולה כי הקניון הוא מקום שמתאים לכולם. הוא מתאים לילדים, בני נוער וגם למבוגרים. הוא מתאים כמקום לבילוי ולקניות ביום של חול וגם לקראת סופי השבוע. ניתן למצוא במקום גם משפחות ואימהות עם ילדים קטנים. ניתן למצוא מגוון אטרקציות שמדברות לכולם.
סקרנו כמה מהפעילויות שמתקיימות בקניונים השונים בימים אלה וראינו כי יש בהם פעילויות מיוחדות לילדים, הצגות, הפנינגים קולינריים ותצוגות אופנה. מצאנו בחלק מהם מיצגים מרהיבים ותחרויות נושאות פרסים. גם המבצעים והמחירים המיוחדים כמובן קורצים, כך שאין פלא שהישראלים כל כך אוהבים שופינג בקניונים.

קניות בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב
החיבה של הישראלים לביקור בקניונים, בפרט באזור המרכז, איננה רק עניין של עונה. מבצעי סוף עונה בקניונים בהחלט מושכים את העין אבל חובבי השופינג גודשים את הקניון המועדף עליהם בכל עונה. אחרי הכל, אין עוד שום מקום אחר שבו ניתן למצוא חניה וגישה נוחים כל כך. אין עוד שום מקום אחר שבו תמיד נעים וממוזג, הכל מואר, יפה ונעים לעין. יש גשם בחוץ? בפנים אף פעם לא נרטבים. יש חמסין? בפנים אף פעם לא מזיעים.

לא משנה מה אתם מחפשים, שעונים אן אופנה, תכשיטים או מתנות לחברים, שופינג בקניון מעניק שפע ומגוון. אם אתם רוצים להתחדש, אם סתם משעמם, אם אתם מחפשים הנעלה לעצמכם או לילדים, ספרים, צעצועים או משחקים – גם לכם יתאים להגיע לשופינג באחד הקניונים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה