close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הפופולאריות של ניתוחים פלסטיים בחיפה

מערכת שורשז תמוז, תשעח20/06/2018

בעשורים האחרונים אנו עדים לעלייה בפופולאריות של ניתוחים פלסטיים בחיפה ובערים נוספות בישראל. על הסיבות לביקוש הגובר ועל אפשרויות הניתוח השונות - תוכלו לקרוא במאמר הבא

תגיות:
ראשית, חשוב לדעת שכאשר מדברים על ניתוחים פלסטיים בחיפה, או בכל מקום אחר, הכוונה היא לרוב להתערבות כירורגית אשר מיועדת לשנות את הצורה או התפקוד של איבר מסוים או יותר, וזאת לצרכים רפואיים, אסתטיים או שניהם יחדיו. כך לדוגמא, ניתוח פלסטי המיועד לצרכים אסתטיים בלבד יכול להיות שאיבת שומן, הגדלת חזה, מתיחת בטן וכדומה כאשר המטרה היא להעניק למטופל מראה נאה יותר בהתאם לשאיפותיו ולחזות הטבעיות שהולמת אותו. לעומת זאת, ניתוח פלסטי לצורך רפואי נדרש לטיפול באזורי גוף שנפגמו והתעוותו, למשל עקב חבלה, ניתוח, כוויה או תאונה. כאמור, ישנם גם ניתוחים המשלבים הן את הפן הרפואי והן את הפן האסתטי כמו למשל הקטנת חזה, התורמת לשיפור המראה החיצוני מצד אחד, ולהקטנת העומס על הגב העליון מאידך.

צמיחת הפופולאריות של ניתוחים פלסטיים
למעשה, כירורגיה פלסטית הינה אחד מתחומי הכירורגיה העתיקים ביותר ותוארו כבר ניתוחים וטיפולים מימי הפרעונים. בתחילת המאה הקודמת החל העידן המודרני של הכירורגיה הפלסטית. התחום קיבל דחיפה משמעותיות לאחר מלחמות העולם, כאשר היה צורך בביצוע שחזורים של איברים בחיילים שנפצעו. דחיפה זו תרמה להגדלת הידע המצוי ברשות הרופאים ולהבנה טובה יותר של היכולת לשנות את מראה הגוף ולשחזור תפקוד של איברים מסויימים. לאחר מכן, במחצית השנייה של המאה העשרים חלה קפיצה בפופולאריות של הניתוחים הפלסטיים האסתטיים בקרב הציבור הכללי, והחלו לבצע ניתוחים באזורים שונים של הגוף ובפרט באזור הצוואר, הגפיים, האגן, הבטן, הפנים והחזה. הסיבות לפופולאריות הגוברת הינן רבות ומגוונת, ובעיקר קשורות בעלייה באיכות החיים בעולם המערבי, מגמות שונות של אסתטיקה ויופי המושלות בכיפה, וכן חידושים ופיתוחים משמעותיים בטכנולוגיות העומדות לרשות הרופאים ולמען המטופלים.

היכן אפשר לעבור ניתוחים פלסטיים בחיפה
בהיותה אחת הערים הגדולות והמבוססות בארץ, גם בחיפה קיים ביקוש גבוה לניתוחים פלסטיים המבוצעים במוסדות שונים על ידי מומחים לכירורגיה פלסטית. דוגמא נאה לכך מהווה ד"ר מנאר קעואר המבצע ניתוחים פרטיים בבתי החולים אסותא ואלישע, וכמו כן מקבל מטופלים במרפאה השוכנת בקניון סיטי שבבירת הצפון. ד"ר קעואר הוא רופא בכיר ומרכז תחום עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל במרכז הרפואי "מאיר", כפר סבא, ומלבד בחיפה מקבל מטופלים גם בנצרת ומבצע ניתוחים פרטיים במרכז שי ברמת גן. בין היתר, ד"ר קעואר אמון על מתיחת בטן, מתיחת זרועות, שאיבות שומן, מתיחת ירכיים, ניתוחי MOHS, הגדלת חזה, הרמת חזה והקטנת חזה, גניקומסטיה, טיפולי בוטוקס, הזרקת שומן, עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל, טיפולים להזעת יתר, ופיסול פנים ואף בשיטות מתקדמות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה