close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יוני Z, האלבום!

מערכת שורשיח אב, תשעח30/07/2018

סינגל מתוך האלבום החדש של יוני Z, שיר מיוחד ומקורי...

תגיות:
בתום חמש שנים של עבודה אינטנסיבית, משיק אמן המוזיקה החסידית הצעיר מארה"ב, יוני Z (יוני זיגלבוים), סופסוף, את אלבום הבכורה שלו הנושא את השם יוני Z.
לפני למעלה מעשר שנים, כשהוא רק בן 15, הבטיח יוני לעצמו ולקומץ בני משפחה, שבתוך עשור, מקסימום, הוא ישיק אלבום בכורה. חמש שנים תמימות הוא עבד על אלבום מגוון, מעניין וחדשני, הוא כתב שירים, הקליט אותם, גנז והמשיך לכתוב ולהקליט, כשלאט לאט הצטבר לו אוסף להיטים מרשימם ועכשוויים. יוני, חב"דניק המתגורר בשכונת קראון הייטס בניו יורק, לא ויתר, לא התפשר ולא השתמש בקיצורי דרך.
כדי לצבור ניסיון ולהתמקצע, הוא מופיע במשך תקופה ארוכה ולעיתים במחירי עלות, משכלל את השירה שלו ומביא את עצמו היצירתי למקסימום, כל סנט שהרוויח בעשייה על במות השמחות והאירועים, מושקע מיד בשיר חדש, עיבוד מרשים או קליפ מרהיב ועוצר נשימה. "חלמתי תמיד להגיע למקום שמשפיע בתחום המוזיקה היהודית", מסגיר יוני, "וגם ידעתי שזה ייקח הרבה זמן, אבל האמנתי, והתחזקתי בזכות האמונה"
תוך כדי בניית אלבום הבכורה הוא חובר לאנשי המקצוע הטובים בעולם לכתיבה משותפת, ולליווי מוסיקלי צמוד. הוא פגש את יענקי קטינא, שנבחר להפיק את האלבום שמושק היום בהתרגשות רבה.

שמעו את הסינגל הראשון מהאלבום, שהוא באמת יפה במיוחד-




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה